• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بانک مسکن با اقشار مختلف مردم

  • کد خبر : 53101
  • 06 شهریور 1401 - 22:01
دیدار چهره به چهره مدیرعامل بانک مسکن با اقشار مختلف مردم

جلسه دیدار مردمی مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت در هفته گرامیداشت دولت برگزار شد.

 پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، جسله ملاقات مردمی دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در قالب میز خدمت و به مناسبت گرامی‌داشت هفته دولت برگزار شد.
در این میز خدمت که در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برپا شد، سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره بانک و معاون امور اعتباری،محمدصفری عضو هیات عامل و سرپرست معاونت منابع انسانی، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت نیز حضور داشتند و پاسخگوی سئوالات مردم در حوزه کاری خود بودند.
طی برپایی این میز خدمت مدیرعامل بانک مسکن در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم، درخواست‌های آنان را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.
با توجه به رویکرد مردمی دولت برای ارتباط بدون واسطه مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف دولتی با مردم و کسب رضایتمندی حداکثری آنان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از روز دوشنبه ۳۱ مردادماه به مدت دو هفته میز خدمت پاسخگویی و مشاوره بانکی در شعب سراسر کشور بانک مسکن با حضور مدیران این بانک برپا شده است که تسریع در روند خدمات‌دهی و تسهیلات‌دهی بر اساس فرامین رییس جمهوری با رویکرد تحول نظام بانکی از جمله اهداف برپایی میزهای خدمت بانک مسکن است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.