• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

دیدار نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان

  • کد خبر : 42821
  • 16 فروردین 1401 - 10:49
دیدار نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با کارکنان

دیدار نوروزی مدیرعامل با کارکنان موسسه در سالن کنفرانس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد .

در این جلسه حجت الاسلام سید امین جوادی ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به آثار و برکات این ماه عظیم پرداخت و عنوان داشتند، این ماه متعلق به خداوند می باشد که همه بندگان میهمان خدا می باشند و صاحب خانه تمامی برکات را برای پذیرایی از میهمانان مهیا نموده تا سبک بال باشند. در این ماه همه می توانیم از نعمات خداوند بهره برده و اگر از نعمات الهی بی نصیب باشیم کاهلی از ما می باشد.

ایشان در ادامه گفتند: در ماه‌های دیگر باید دعا با تشریفات و در مکانی مقدس و در زمان خاصی باشد تا خداوند دعا را مستجاب کند ولی در این ماه این چنین نیست همه می‌توانند در این مهمانی وارد شده و با هر زبان و اندیشه خود را به خدا نزدیک کنند. پس باید از هر فرصتی برای نزدیکی و تقرب به خدا استفاده کنیم.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در خصوص اهمیت امر به معروف در جامعه بالاخص به کارگزاران موسسه افزودند: امر به معروف باعث تسهیل در روند کار و جلوگیری از انحراف در مسیر خدمت به مردم عزیز می شود که در این بحث می بایست آبرو و حیثیت افراد مدنظر قرار گرفته و کاملا محفوظ باشد.
ایشان افزودند:در خصوص حق الناس در هر حال باید مقید بود. وظیفه ماست که در محل کار حق الناس را رعایت کنیم حتی اگر کسی برای دریافت خدمات معطل شود ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم. باید مواظب باشیم و مراقب رفتار و اعمال مان باشیم. حفظ و حراست از منابع می‌بایست به نحو احسن صورت پذیرد و از اسراف جلوگیری کرد. عمر انسان مانند جوی آب روانیست که در حال گذر است. الان خداوند فرصت خدمتگزاری را بر ما ارزانی داشته است پس باید از این فرصت استفاده کنیم و به همدیگر کمک کنیم .
حجت الاسلام جوادی در خصوص عملکرد موسسه در سال ۱۴۰۰ بیان داشت: به لطف خداوند در سال گذشته به اهداف تعیین شده رسیدیم و توانستیم به برنامه‌ای که کارشناسان طراحی کردند با کمک یکدیگر و همراهی و همکاری همکاران عزیز به نتیجه برسانیم که این امر سبب رضایت مشتریان، سهام داران و در نهایت رضایت خداوند است. و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به اهداف تعیین شده همانند سال گذشته دست یابیم.
ایشان افزود: اگر هر سازمان و موسسه و هرکس به وظایف خود درست عمل کند می تواند به رشد و توسعه کشورکمک نماید که این امر باعث تحقق نظرات مقام معظم رهبری خواهد شد و می توان ایران را به عنوان یک الگو معرفی نمود.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در خاتمه با آرزوی سالی خوب و آرزوی موفقیت برای همه هموطنان عزیز ایرانی بیان داشت موسسه اعتباری ملل همه تلاش خود را می نماید تا شعار سال ۱۴۰۱ “تولید دانش بنیان و اشتغال زایی” که توسط مقام عظمای ولایت نام گذاری شده است را جامه عمل بپوشاند.
پیش از سخنان مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آقای مروجی قائم مقام موسسه ضمن بیان آمار و اطلاعات، عملکرد سال ۱۴۰۰ موسسه را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود که در سال ۱۴۰۱ به اهداف تعیین شده دست یابیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.