• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دیدار مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با مسئولان ارشد شهرستان لامرد

  • کد خبر : 43429
  • 27 فروردین 1401 - 10:29
دیدار مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با مسئولان ارشد شهرستان لامرد

مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در جلسات جداگانه‌ای به مناسبت سال نو با حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد، اسماعیل رستگار فرماندارمحترم، حجت الاسلام سعادت پور دادستان عمومی و انقلاب اسلامی و سرهنگ سیدمحمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد دیدار نمود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مهندس مهدی زحمتکش ضمن عرض تبریک سال نو خدمت مسئولین محترم شهرستان لامرد و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان و مردم منطقه، گزارش مشروحی از اقدامات انجام شده در طول مدیریت خود در سال گذشته و برنامه های آتی در حوزه های مختلف تولید، توسعه، اشتغال، فرهنگ و مسئولیت های اجتماعی ارائه نمودند.

مهندس زحمتکش با تقدیر و سپاس از همراهی و حمایت همه جانبه مجموعه مدیریتی شهرستان، امام جمعه محترم، دکتر موسوی نماینده بزرگوار و پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان و دیگر مسوولان محلی با مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب گفت: وحدت و همدلی باعث ایجاد هم افزایی در سطح شهرستان و پیشرفت و پیشبرد امور در این مجتمع بزرگ صنعتی می¬شود؛ که در نهایت منجر به استفاده بهینه و بیشتر از تمامی ظرفیت های بالقوه و موجود شهرستان خواهد شد.
ایشان در قسمت دیگری از گزارش خود به جذب صدها نفر از جوانان متقاضی اشتغال در این مجتمع صنعتی در ۷ ماه گذشته اشاره نمود و تاکید کرد صد درصد استخدام های انجام شده طی هفت ماه گذشته از جوانان کاملا بومی منطقه بوده است. وی در پایان افزود: امروز خوشبختانه بیش از ۲۰۰۰ نفر جوان در آلومینیوم جنوب مشغول به کار هستند که از این تعداد بیش از ۹۵ درصد جوانان بومی شهرستان های لامرد و مُهر هستند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.