• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

دیدار مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با خانواده های معظم شهدا

  • کد خبر : 43527
  • 28 فروردین 1401 - 13:29
دیدار مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با خانواده های معظم شهدا

مهندس مهدی زحمتکش مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، با خانواده‌های معظم و گرانقدر شهیدان والامقام، حمزه و عباس صفایی و سردار شهید حاج درویش شریفی به نمایندگی از خانوانده های محترم شهدای شهرستان لامرد و مهر دیدار نمود.

در این دیدارها که به همراه برخی از مدیران ارشد مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب انجام شد؛ مهندس زحمتکش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام، افزود: اگر امروز ما با امنیت و آرامش کامل در بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور مشغول کار و تلاش و تولید هستیم این به خاطر مجاهدت ها و از خودگذشتگی های مردان بزرگی است که جان شیرین خود را فدا نمودند.وی گفت: همه ما مدیون صبر و بردباری و از خود گذشتگی و ایثار خانواده‌های معظم شهدا هستیم. ایشان همچنین با بیان رویکرد مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در خصوص گسترش رفاه عمومی خانواده بزرگ کارکنان سالکو و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی، از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه تولید، جذب و بکارگیری بیش از ۷۰۰ نیروی بومی منطقه، در طول ۹ ماه گذشته خبر داد .
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مهندس مهدی زحمتکش ضمن عیادت از پدر بزرگوار شهیدان صفایی، برای ایشان آرزوی شفای کامل و عاجل از خداوند منان خواستار شد.

در این دیدارها حاج حسین صفایی، برادر شهیدان صفایی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فعال فرهنگی و اجتماعی و از مربیان هادی سیاسی سپاه و بنیاد مهدویت و عضو سابق شورای اسلامی شهر لامرد، طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از توجه و عنایت ویژه مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به حوزه های مسئولیت های اجتماعی و حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ، خصوصاً یادواره‌های شهدا، اردوی راهیان نور و…، خواستار استمرار و تداوم این حمایت ها و توجه جدی به برنامه‌های فرهنگی و تهیه پیوست‌های فرهنگی از سوی آلومینیوم جنوب شد.
همچنین حاج حسین شریفی فرزند ارشد سردار شهید شریفی نیز ضمن تشکر از حضور مدیر عامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های این واحد صنعتی از برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و ارزشی قدردانی نمود. همسر این شهید عزیز و پرافتخار، حاجیه خانم شریفی، فعال عرصه فرهنگ نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در مرکز فرهنگی فاطمیه ارائه داده و خواستار حمایت مدیرعامل آلومینیوم جنوب از این مرکز شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.