• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با خانواده همکار شهید مدافع حرم، جواد حسن‌زاده

  • کد خبر : 44621
  • 16 اردیبهشت 1401 - 10:42
دیدار مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با خانواده همکار شهید مدافع حرم، جواد حسن‌زاده

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به مشهد مقدس، با خانواده شهید جواد حسن‌زاده، همکار شهید مدافع حرم این سازمان دیدار کرد.

دکتر میرهاشم موسوی در این دیدار با گرامیداشت خاطرات این همکار شهید سازمان تأمین‌اجتماعی و تجلیل از ایثار و صبر خانواده وی، اظهار داشت: ما به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم و امیدواریم توفیق آن را داشته باشیم که در کردار و رفتار خود مسیر شهدا را ادامه دهیم. همه ما باید در اجرای تکالیف و مسئولیت‌های خود، آرمان شهدا را که حفظ هویت ملی و دینی و ارزش‌های اسلامی است، در نظر داشته باشیم و با استعانت از خداوند متعال و روح بلند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عزیز مدافع حرم، به گونه‌ای این مسئولیت‌ها را انجام دهیم که در محضر خدا و شهدا رو سفید باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: شهدای عزیز مدافع حرم، برای پاسداشت ارزش‌ها و آمان‌های اسلامی و دفاع از حرم شریف اهل بیت عصمت و طهارت، جان خود را نثار کردند و افتخار کشور و ملت ایران هستند. شهید سیدجواد حسن‌زاده نیز که فرزند یکی شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس هستند، از افتخارات کشور و سازمان تأمین‌اجتماعی و افتخار مشهد مقدس به عنوان نگین درخشان این کشور هستند.

دکتر رضا‌زاده، مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار، شهید حسن‌زاده را افتخار سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: شهید حسن‌زاده متولد سال ۵۸ هستند که در سال ۹۳ در درمانگاه شهید فاطر تأمین‌اجتماعی مشهد مشغول به کار شده و در سال ۹۵ به سوریه اعزام شدند و دو ماه بعد از اعزام، به شهادت رسیدند. بعد از شهادت ایشان، درمانگاه شماره ۳ مشهد به نام درمانگاه شهید حسن‌زاده نامگذاری شده است.

همسر شهید حسن‌زاده در این دیدار از حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در منزل شهید و دلجویی از فرزندان شهید حسن‌زاده قدردانی کرد و گفت: حضور شهدا برای ما آگاهی‌بخش است و ما می‌دانیم که شهدا در بین ما حضور دارند و حضور و وجود معنوی شهدا را کاملاً احساس می‌کنیم. زهرا سادات سه ماه و ۱۰ روز بعد از شهادت پدرش به دنیا آمد و اولین کلامی که در زمان زبان بازکردن به زبان آورد، بابا بود. پدر شهید حسن‌زاده هم شهید دفاع مقدس است و انشاءالله هر دو شهید به ما کمک کنند که در مسیر شهدا حرکت کنیم و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.