• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

  • کد خبر : 24816
  • 28 شهریور 1400 - 21:29
دیدار مدیرعامل بیمه آسیا با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، از اقدامات ارزنده بیمه آسیا در حمایت از جامعه طلاب کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در دیدار با امام جمعه تبریز، ارائه خدمات به روحانیون و طلاب را از افتخارات این شرکت خواند و تمدید قرارداد بیمه آسیا و مرکز خدمات حوزه های علمیه برای هفتمین سال متوالی را نشان دهنده رضایت و ارائه خدمات با کیفیت به این عزیزان توصیف کرد.

آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد ارزنده و شایسته بیمه آسیا در خدمت رسانی به روحانیون و خانواده آنها، خواهان تداوم این همکاری شد.

همچنین در ادامه این دیدار، مجید حداد معاونت سلامت و امور بیمه ای مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور، در گزارشی از اقدامات و فعالیت های بیمه آسیا در قرارداد فی مابین، از تلاش کارشناسان این شرکت در استان آذربایجان شرقی در کاهش زمان پرداخت خسارت ، ابراز خرسندی کرد و آن را قابل توجه و ارزنده خواند.

گفتنی است در این دیدار، غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و صلاح الدین قربانپور سرپرست منطقه سه، مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.