• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیران شرکت‌های پتروشیمی

  • کد خبر : 28738
  • 13 آبان 1400 - 12:27
دیدار مدیرعامل بانک تجارت با مدیران شرکت‌های پتروشیمی

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت در سفر دو روزه به منطقه عسلویه با مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی نوری، سبلان، دماوند، پارس، پردیس، کنگان، کاویان، بوشهر، مرجان، زاگرس و آریا ساسول دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی در نخستین سفر کاری خود به عنوان مدیرعامل بانک تجارت با مدیران عامل یازده شرکت پتروشیمی مستقر در منطقه دیدار و پنج واحد بانکی جدید بانک تجارت در این منطقه را افتتاح کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در جلسه با مدیران این شرکت‌ها با بیان اینکه این بانک سعی کرده با شرکت‌های فعال در حوزه پتروشیمی به صورت حرفه‌ای و تخصصی همکاری کند گفت: اکنون ساختاری بسیار مناسب و توانمند در بانک تجارت به‌منظور ارائه خدمات تخصصی به مجموعه‌های پتروشیمی شکل گرفته و آثار این رفتار حرفه‌ای در مواجهه اندیشمند و حرفه ای مدیران و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی با همکاران ما در استان بوشهر مشخص است.

دکتر اخلاقی با اشاره به جایگاه بانک تجارت در حمایت از صنعت پتروشیمی کشور تاکید کرد: تجربه سال‌ها خدمت‌رسانی به فعالان عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بانک تجارت را به بانک متخصص در این حوزه تبدیل کرده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که در اجرای طرح‌های توسعه محور، همچون مشاوری امین و پشتیبان توانمند در کنار این صنعت حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت تخصصی بانک تجارت در حوزه اعتبارات اسنادی گفت: ابزار گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه‌ها راهکاری تخصصی و ارزشمند برای شرکت‌های پتروشیمی و ذینفعان آنها است و شرکت‌های پتروشیمی و ذینفعان آنها نیز می‌توانند از این راهکارهای مالی برای کاهش هزینه‌های تامین منابع خود استفاده کنند.

دکتر اخلاقی با بیان اینکه امروز بخش‌های مختلف اقتصادی کشور وابسته به گردش چرخ‌های صنعت پتروشیمی هستند افزود: شکل‌گیری مجموعه بانکداران حرفه‌ای در بانک تجارت فرصت ارزشمندی را برای فعالان عرصه اقتصاد کشور فراهم کرده است و این مجموعه متخصص کار خود را قدرتمندتر از قبل پیش خواهد برد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.