• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

دیدار مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی

  • کد خبر : 70514
  • 08 خرداد 1402 - 14:33
دیدار مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی

جمعی از مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی دیدار کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و فرارسیدن دهه کرامت جمعی از مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور در آسایشگاه شهید بهشتی ضمن دیدار با جانبازان گرانقدر این آسایشگاه از مقام والای این عزیزان تجلیل به عمل آوردند.

در این دیدار که تعدادی از مدیران و کارشناسان ستادی به نمایندگی از اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره، مدیرعامل و تمامی کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور حضور داشتند، از جانفشانی و ایستادگی جانبازان صبور و ایثارگر تقدیر به عمل آمد.

جانبازان گرانقدر حاضر در آسایشگاه شهید بهشتی با ابراز خوشنودی از دیدار خادمان خود در صندوق قرض الحسنه شاهد، به بیان خاطرات، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

صندوق قرض الحسنه شاهد در سال های اخیر همواره در کنار عمل به وظایف قانونی و ذاتی خود در مسیر ارائه تسهیلات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، توجه به مسائل فرهنگی و عمل به مسئولیت های اجتماعی به ویژه در قبال جامعه بزرگ ایثارگری را سرلوحه قرار داده و به مناسبت های مختلف سعی کرده با مشارکت در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گام هایی هر چند کوچک در راستای تکریم و تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم آنان بردارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.