• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

0

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

  • کد خبر : 69943
  • 31 اردیبهشت 1402 - 14:59
دیدار صمیمی مدیرعامل بانک کارآفرین با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در دیداری صمیمانه با همکاران اداره روابط عمومی و تبلیغات از زحمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بهاروندی با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: نام گذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات، نشان دهنده اهمیت و نقش ارتباطات در دنیای امروز است. وسایل ارتباط جمعی نقش بی بدیلی را در دنیای امروز ایفا می‌کنند و اصولاً در فرایند توسعه به ویژه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… نقش تسهیل گری را ایفا می‌کنند و به همین دلیل حوزه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع رسانی نسبت به گذشته اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
بهاروندی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدرت و نقش رسانه‌ها در جریان سازی رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه‌ها در جوامع امروز بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مخاطب خود را متقاعد و با خود همراه کنند و در بسیاری از معادلات سیاسی، اجتماعی و… نقش بسیار موثری را ایفا کنند. جریان سازی رسانه‌ای همواره تخریبی و منفی نیست، بلکه در برخی موارد این جریان سازی به تشویق، تهییج و مشارکت مخاطبان در انجام امور مثبت و توسعه‌ای می‌انجامد.

بهاروندی با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها صریح کرد: روابط عمومی‌ها به‌عنوان چشم و گوش سازمان‌ها در بیان و انعکاس واقعیت‌ها و فعالیت‌ها عمل می‌کنند و در واقع به‌نوعی ویترین و پیشانی سازمان هستند. به تعبیر دیگر روابط عمومی‌ها وظیفه‌دارند چشم‌انداز، اهداف، اقدامات و عملکرد سازمان را به اطلاع ذی‌نفعان و آحاد مردم برسانند و همچنین این توانایی را داشته باشند تا انتقادات، نظرات و انتظارات درون و برون‌سازمانی را به‌طور صحیح و با رعایت امانت در اختیار مدیران ارشد قرار دهند تا در فرآیند تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.
بهاروندی همچنین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها نقش بسیار زیادی در معرفی برند یک سازمان دارند و می‌توانند با معرفی کامل خدمات، محصولات و همچنین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان نقش خود را در این زمینه به‌خوبی ایفا کنند.
وی در پایان با تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران اداره روابط عمومی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق، کامل و همه‌جانبه توسط شما همکاران عزیز موجب خواهد شد تا برند بانک سبز کارآفرین که در شبکه بانکی و نزد مشتریان خود به خوش‌نامی، شفافیت، قانون‌مداری و…مطرح است، بیش از گذشته در جامعه شناخته و با توسعه فعالیت‌ها و ارائه خدمات به طیف وسیع‌تری از مردم نقش بیشتری را در شبکه بانکی ایفا کند.
شایان‌ذکر است در ابتدای این نشست صمیمی، میلاد حسینی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک، گزارشی از اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره در سال گذشته ارائه کرد و در پایان این نشست دکتر بهاروندی با اهدای لوح یاد بود از زحمات همکاران این اداره تقدیر به عمل آورد

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.