• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

دیدار سرپرست بانک ملی ایران با معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد خبر : 69753
  • 27 اردیبهشت 1402 - 21:34
دیدار سرپرست بانک ملی ایران با معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرپرست بانک ملی ایران در حاشیه بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب با یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این دیدار با اشاره به حمایت بانک ملی از برگزاری نمایشگاه کتاب،گفت: بانک ملی ایران با توجه به اهمیت راهبردی فرهنگ کتابخوانی در رشد و توسعه کشور، نگاه فرهنگی ویژه ای به برگزاری نمایشگاه کتاب دارد. 

وی افزود: رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال، موجب شادی قلب ما شد و انگیزه بانک ملی ایران برای تقویت این رویکرد فرهنگی را مضاعف کرد. 

نجارزاده بیان کرد: رشد علم و دانش در کشور در گرو توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، از این رو  بانک ملی ایران همواره از این اقدامات فرهنگی حمایت می کند.

یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار گفت: حمایت همه جانبه بانک ملی ایران از برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکی از دلایل هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از نمایشگاه است.

احمدوند ادامه داد: این بانک همواره در عرصه فرهنگی نقش پیشرویی داشته است و تقویت این رویکرد تاثیر بسزایی در رشد فرهنگی کشور خواهد داشت.

وی افزود: امیدوارم همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بانک ملی ایران با جهت رویکردهای فرهنگی، بیش از پیش گسترش یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.