• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران با مدیرعامل بیمه میهن

  • کد خبر : 58689
  • 30 آبان 1401 - 7:33
دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران با مدیرعامل بیمه میهن

دکتر محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و هیئت همراه با حضور در بیمه میهن با سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

دکتر محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و هیئت همراه با حضور در بیمه میهن با سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ طرفین طی این دیدار در زمینه مسائل بیمه ای، همکاری های دوجانبه و نقش صنعت بیمه در پوشش بیمه اماکن مسکونی در برابر مخاطرات طبیعی و مدیریت پس از بحران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران در بیمه میهن و اعلام آمادگی برای همکاری های دوجانبه با این سازمان، گزارشی از وضعیت و فعالیت های مجموعه ارائه و ابراز امیدواری کرد که با ساز و کار صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، بسیاری از ریسک‌های مخاطرات طبیعی در کشور پوشش داده شود و مردم خسارات خود را در این حوادث در کمترین زمان ممکن و به صورت واقعی دریافت نمایند.
دکتر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران و عضو شورای عالی بیمه نیز ضمن تبریک انتصاب شیخ الاسلامی و آرزوی موفقیت برای او در بیمه میهن، با اشاره به اینکه در قانون مدیریت بحران ظرفیت های خوبی برای تمامی دستگاه ها از جمله بخش خصوصی به منظور پیشبرد این مهم ایجاد شده ابراز امیدواری کرد که با همکاری صنعت بیمه گام های ارزنده ای در اطمینان بخشی و کاهش آلام مردم در حوادث طبیعی برداشته شود.
لازم به توضیح است که سالیانه به طور متوسط ۳ هزار نفر بر اثر حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله در کشورمان جان خود را از دست می دهند و حدود ۵ هزار واحد مسکونی تخریب می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.