• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دیدار رئیس امور اراضی کشور با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی

  • کد خبر : 66347
  • 21 اسفند 1401 - 9:40
دیدار رئیس امور اراضی کشور با مدیرعامل سازمان اموال تملیکی

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی کشور با حضور در سازمان اموال تملیکی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان، ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) و فرارسیدن روزهای پایانی سال و با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در این سازمان اظهار داشت: حسب دستورات و فرامین ریاست محترم جمهور دوره تحولی سازمان اموال تملیکی در یک سال گذشته با تلاش و اهتمام کلیه کارکنان سازمان تبدیل به دورانی طلایی شده است که می‌توان  از آن به عنوان الگویی برای توسعه و بسط فعالیت های دیگر نهادهای کشور استفاده کرد.
اجتهادی در ادامه با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی در کنار وظایف قانونی خود به ایفاگری خود در حوزه اجتماعی نیز توجه ویژه داشته است، خاطرنشان کرد: در اختیار نهادن کالاهای مورد نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در قالب کمیته محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک به مردم زلزله‌زده از جمله شهرستان خوی و مواردی از این دست را می توان از فعالیت‌های این سازمان در این بخش قلمداد کرد.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه تصریح کرد: کاشت درخت توسط کارکنان این سازمان نیز بخش دیگری از انجام رسالت های قانونی و تکالیف اجتماعی این سازمان به حساب می آید.
افلاطونی نیز در این دیدار از تلاش های سازمان اموال تملیکی در راستای حفاظت از زیست بوم و توسعه و ارتقای فرهنگ درختکاری تشکر کرد و گفت: سنت حسنه درختکاری همواره مورد توجه دین مبین اسلام و عالمان دینی بوده است و اهتمام مجموعه تحت مدیریت شما در این خصوص شایسته تقدیر و سپاسی ویژه است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور در ادامه به حفظ و توسعه اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: حفظ امنیت غذایی و تامین نیازهای اولیه مردم و مواردی از این دست در کنار فعالیت های سازمان اموال تملیکی که حلقه پایانی توسعه تجارت کشور را تکمیل می کند میتواند در فضاسازی های جامعه به نفع مردم و اثرگذار باشد و از این رو می‌توان این دو سازمان را با هدفی مشابه که برقراری زندگی آسان تر و شایسته تر برای مردم است به عنوان وجوه مشترک این دو سازمان یاد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.