• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

دیدار دکتر احمدی با نماینده مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی

  • کد خبر : 36121
  • 29 دی 1400 - 15:34

دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر با حضور در بیت آیت الله سید جواد شهرستانی، نماینده مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سید علی سیستانی با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، آیت‌الله سید علی شهرستانی در این دیدار با قدردانی از اقدامات بانک شهر، گفت: داشتن روحیه‌ قوی مدیران و کارکنان بانک شهر برای حل مشکلات شهرها و شهروندان که آثار با برکتی در جامعه بر جای می‌گذارد، شایسته تقدیر است و قطعا اجر آن در دنیا و آخرت محفوظ خواهد بود.
در ادامه دکتر سید محمد مهدی احمدی نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های بانک شهر، گفت: کارکنان این بانک همواره با خدمات رسانی شایسته به شهروندان توانسته اند در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل کرده و با کیفیت ترین خدمات بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به نقش این بانک در کمک به رفع محرومیت شهرهای کوچک و تلاش برای رفع مشکلات کلانشهرها، افزود: در طی بیش از یک دهه فعالیت، توانسته ایم به عنوان حامی مهم و تاثیرگذار در پیشبرد اهداف شهرداری ها معرفی شویم.
دکتر احمدی کمک به توسعه حمل و نقل عمومی و حمایت از ابر پروژه های شهری را از دیگر اقدامات بانک شهر عنوان کرد و گفت: خوشحالیم که امروز تمامی اقشار جامعه به نقش بانک شهر در ارائه بهتر خدمات شهرداری ها به شهروندان واقف هستند.
مدیرعامل بانک همچنین به بیان سیاست های کلی این بانک در سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” پرداخت و افزود: حمایت از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی در تمامی شهرها را از ابتدای سال جاری به صورت جدی در برنامه خود داشته ایم.
دکتر احمدی با اشاره به کمک های همه جانبه بانک به پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی، گفت: در جهت توجه به مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کرده ایم از برنامه های فرهنگی در شهرها حمایت ویژه داشته و همچنین تعامل گسترده ای با مجموعه های فقهی و مراکز حوزوی داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36121

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.