• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

دیدار اعضای شورای شهر آبادان و شهردار جدید این شهر با مدیرعامل شرکت نفت ایرانول

  • کد خبر : 30778
  • 04 آذر 1400 - 12:06
دیدار اعضای شورای شهر آبادان و شهردار جدید این شهر با مدیرعامل شرکت نفت ایرانول

تجارت‌گردان – همزمان با هفته بسیج نشستی با حضور محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل ایرانول، اعضای شورای شهر آبادان و حسین حمید پور شهردار این شهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان برگزار گردید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از شرکت نفت ایرانول، در این دیدار محمد زارع پور ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ولایی این شهر یاد و خاطره شهیدان بسیجی را گرامی داشت و بیان کرد: با توجه به حضور ایرانول در شهر آبادان این شرکت با تمام توان با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های خود از نظر مادی و معنوی در خدمت مردم عزیز آبادان خواهد بود.
همچنین طی مذاکرات صورت گرفته مقرر شد به منظور توسعه خدمات به پرسنل خدوم این شرکت در آبادان با مشارکت و همراهی شهرداری، محلی برای راه اندازی تعاونی مصرف شرکت نفت ایرانول در اختیار این شرکت قرار گیرد و تعاونی مصرف به منظور ارائه سرویس دهی به تمام مردم شهر نسبت به تجهیز محل و تامین اقلام اقدام نماید. 
در ادامه نیز مقرر گردید طی تفاهم نامه فیمابین، سرویس دهی و ارایه خدمات بیشتر به ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر توسط شرکت نفت ایرانول صورت پذیرد. همچنین ایرانول در راستای مسئولیت های اجتماعی تمام تلاش خود را به منظور توسعه فضای سبز و راه اندازی پارک ایرانول خواهد نمود.
در پایان آقای زارع پور ضمن آروزی موفقیت برای اعضای شورای شهر و شهردار بر تعامل هر چه بیشتر تاکید نمودند .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.