• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

دکتر گل محمدی گزینه قطعی وزارت کار دولت سیزدهم شد

  • کد خبر : 20955
  • 18 مرداد 1400 - 14:18
دکتر گل محمدی گزینه قطعی وزارت کار دولت سیزدهم شد

شنیده ها حاکیست دکتر حبیب الله گل محمدی قرار است از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت اخذ صلاحیت و رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند. به گزارش خبر۲۴، دکتر گل محمدی، استاد دانشگاه و از مدیران جوان، فعال، فساد ستیز و انقلابی است که سوابق متعددی […]

به گزارش خبر۲۴، دکتر گل محمدی، استاد دانشگاه و از مدیران جوان، فعال، فساد ستیز و انقلابی است که سوابق متعددی در امور اجرایی و مدیریتی دارد. وی رئیس ستاد کشوری و مردم نهاد ایران توانمند آیت الله رئیسی کشور، استاد دانشگاه، مشاور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، معاون بررسی وگفتمان سازی بسیج اساتید دانشگاه‌های  استان تهران، عضو شورای تبیین مواضع  بسیج اساتید کشور و سایر مسئولیت های مدیریتی و اجرایی درکشور بوده و منابع مطلع از ایشان به عنوان گزینه قطعی وزارت کار یاد می کنند.

طرح عملیاتی ایران توانمند که از سوی دکتر گل محمدی ارائه شده است، ضامن اشتغال گسترده و پایدار جوانان بوده و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون نفر در سامانه ایران توانمند ثبت نام نموده اند.

آیت الله رئیسی روز چهارشنبه لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس ارائه خواهد داد و امید است مدیران خادم و توانمندی همچون دکتر گل محمدی در مجموعه دولت تحول گرای سیزدهم بتوانند منشأ خیر و خدمت به مردم فهیم ایران اسلامی باشند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.