• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

دکتر مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان شد

  • کد خبر : 34862
  • 19 دی 1400 - 13:55
دکتر مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان شد

در مراسمی با حضور مقامات سازمانی و استانی دکتر مهدی نیک سیرت به عنوان مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان معرفی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم تکریم دکتر علی محمدی و معارفه دکتر مهدی نیک سیرت با حضور دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهام مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه اموردرمان، دکتر رفیعی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، نجفی رییس کانون بازنشستگان کارگری استان و جمعی از مقامات ستادی و استانی در سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان برگزار شد.
دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ضمن تقدیر از کارهای انجام شده و خدمات دکتر محمدی در دوران تصدی مسئولیت به ضرورت فعالیت بیشتر دوران پس از کرونا اشاره کرد و گفت: در این دو سال اخیر سازمان با مشکلات و کاستی های فراوانی مواجه بوده و علیرغم کاستی های فراوان از پس مشکلات به خوبی برآمده و کارنامه ای درخشان در شرایط بحرانی اپیدمی کرونا از خود برجای گذاشت.
در ادامه  دکتر رفیعی معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان اظهار داشت: مراکز درمانی استان نیاز به تجهیز امکانات دارد و خواستار همراهی با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در اجرای برنامه های خود در تجهیز مراکز بیمارستانی به خصوص در مرکز استان شد.
مسعود علیاری مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تشکر از خدمات دکترمحمدی و  کادر درمان در دوران کرونا اذعان داشت: اداره کل تامین اجتماعی استان زنجان دوش به دوش کادر درمان به حمایت از بیمه شدگان پرداخته است.
در این مراسم دکتر نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات دکتر علی محمدی، خدمت به مردم را نعمت الهی برشمرد و اظهار داشت: خداوند در قبال وظیفه ای که بر عهده مسئولین گذاشته از آن ها بازخواست می کند و تنها مسئولینی که کارنامه عملی شایسته داشته باشند ازعهده این آزمون الهی بدرستی بر می آیند.

متن حکم مدیر درمان تامین ا جتماعی استان زنجان صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر حوزه مسئولیت خود و تمهید پاسخگویی به نیازهای درمانی بیمه شدگان استان.
– تقویت منطق فنی و مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش های دیگر حوزه سلامت.
– توجه ویژه به افکار عمومی با تاکید بر جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان زنجان با اولویت دادن به اقداماتی که بدون نیاز به ایجاد ساختار جدید و تمهید منابع مالی خاص قابل انجام است.
– رعایت اخلاق سازمانی، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی.
– اهتمام ویژه به برنامه های تحولی در ارایه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان.
-استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و شایسته گزینی در انتصابات.
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه ها، ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.