• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دکتر فرزین در مشهد خبر داد: تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد

  • کد خبر : 56142
  • 21 مهر 1401 - 14:38
دکتر فرزین در مشهد خبر داد: تسهیلات خرد به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد

دکتر محمدرضا فرزین به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی و نشست صمیمی با کارکنان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تاکید کرد و از همکاران خواست تا براساس ظرفیت ها و پتانسیل های استان بویژه در حوزه گردشگری در تدوین و تولید محصولات و خدمات جدید تخصصی براساس نیاز مشتریان در کشور پیشرو و پشگام باشند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این نشست با تاکید براین که برنامه های استراتژیک و سیاست های بانک به سرعت در حال تحقق است، اظهار کرد: یکی از مهمترین محورهای سیاست های امسال وجود محصولات متنوع با رویه های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.
فرزین همچنین در ادامه این همایش تقویت حوزه های بانکداری خُرد را از دیگر برنامه های پیش رو خواند و گفت: تا پایان سال تسهیلات خرد به صورت غیر حضوری به مشتریان پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل بانک‌ملی در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست .
مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، تصریح کرد: به عنوان پایلوت، معاونت و شعبی تخصصی برای امور بانکداری شرکتی در استان خراسان رضوی اختصاص خواهیم داد تا با توجه به ظرفیت های استان با پیاده سازی برنامه های بانکداری جامع و شرکتی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در استان کمک کنیم.
‎مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید برلزوم افزایش سهم این بانک در نظام بانکی، خاطرنشان کرد: باید با روش ها و رویه های مختلف در بانکداری نوین به جذب منابع کمک کنیم.
وی بابیان این که ارائه خدمات و پاداش های ویژه براساس عملکرد به نیروی انسانی متخصص لازم و ضروری است، افزود: برگزاری مستمر ارزیابی عملکرد در واحد های بانک زمینه کاهش فساد و ناکارآمدی را فراهم خواهد کرد.
فرزین توسعه خدمات غیر حضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، تراز نقدینگی و انضباط مالی را از جمله برنامه های این بانک در سال جاری خواند.
وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: با توجه به نیروهای متخصص در این استان همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت اهداف بانک نزدیک شویم.
محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در این همایش با ارزیابی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی گفت: این استان سرشار از منابع و ظرفیت های بالقوه است و بانک در سال جاری فرآیند تقویت و توسعه محصولات و خدمات خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان در این استان با قوت ادامه خواهد داد.
علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران نیز در ادامه این مراسم از راه اندازی صدور گواهی دیجیتال میانی دولتی بانک ملی ایران خبر داد و افزود: این محصول برای نخستین بار در شبکه بانکی ارائه شده است که موجب سهولت در ارائه خدمات بانکی و صدور گواهی دیجیتال در تمام کشور خواهد شد.
ماهیار ارائه سرویس های مرتبط با PKI، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یکپارچگی در نرم افزارها و سرویس های بانکی، رسمیت بخشیدن به امضای الکترونیکی در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و کاهش مشکلات شبکه در هنگام صدور گواهی دیجیتال را از دیگر مزایای این طرح برشمرد.
محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو نیز با بیان این که با حضور دکتر فرزین ریل گذاری جدیدی در بانک صورت گرفته است، گفت: بانک باید براساس منطق بانکداری مدیریت شود.
وی با توجه به این که مدیریت منابع و مصارف یکی از اصول بانکداری است تصریح کرد: روسای شعب باید روزانه خودشان را در سطح حوزه ارزیابی و مقایسه کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند.
حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این هم اندیشی حضور داشت و گزارشی از عملکرد و اقدامات مهم و موثر بانک ملی ایران در این استان ارائه کرد.
پرسش و پاسخ مدیران ارشد با همکاران در قالب پنل ارزیابی و عملکرد و بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات کارکنان در خصوص مشکلات جاری و همچنین تبیین انتظارات از مدیران بانک از دیگر بخش های این هم اندیشی بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.