• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

دکتر علی رضازاده سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی شد

  • کد خبر : 41808
  • 24 اسفند 1400 - 14:38
دکتر علی رضازاده سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی شد

در مراسم معارفه سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و اموراستان های سازمان تامین اجتماعی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و شرکای اجتماعی برگزار شد دکتر علی رضازاده به عنوان سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی این استان معرفی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی اجتماعی و اموراستان های سازمان تامین اجتماعی در مراسم معارفه سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: خدمتگزاری به مردم مایه افتخار است و خوشبختانه در حال حاضر تمام ارکان دولت از ریاست محترم جمهور تا کل کابینه و مدیران عالی کشور، بزرگترین شأن خود را خدمتگزاری به مردم می دانند. همه باید تلاش کنیم تا آنچه شایسته این مردم است را بدون منت ارائه دهیم .

دکتر اسفندیاری خاطرنشان کرد: حقوق مردم را به آنها یادآوری کنیم و تمام توان را بکار ببندیم تا مردم به  حقوق خود دسترسی پیدا کنند. اگر مردم و کارفرما به حق و حقوق خود آشنا شوند توسعه تامین اجتماعی را شاهد خواهیم بود که برای این منظور لازم است فرهنگ سازی کنیم. به ویژه که گسترش و توسعه تامین اجتماعی در جامعه جزو اولویت های مدیریت جدید سازمان تامین اجتماعی است .
وی اظهار داشت: همکاران حوزه درمان در سالهای اخیر با مجاهدت و تلاش مثال زدنی به مبارزه با کرونا پرداختند که آمار مراجعین به مراکز ملکی تامین اجتماعی در این ایام خود گویای این مجاهدت است و جا دارد از تمامی همکاران عزیز تقدیر و تشکر نمایم.

دکترطباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه تامین اجتماعی افزود : بخشی از جامعه مخاطب تامین اجتماعی را اقشار کم درآمد تشکیل می دهند که خدمت به این عزیزان نزد خداوند دارای اجر بالایی است و همه باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را به این عزیزان ارائه دهند.

دکتر علی رضازاده، سرپرست مدیریت درمان جدید تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت : خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی و بویژه تامین اجتماعی توفیق مضاعفی است که همه باید شاکر خداوند باشیم. بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی افراد مولد جامعه هستند و براین اساس خدمت به بیمه شدگان عزیز ثواب مضاعفی نزد پروردگار دارد.
دکتر رضازاده افزود : یقین دارم خدمات صادقانه به شریف ترین قشر جامعه عبادت بزرگی است که در حوزه سلامت این موضوع به شکل خاص تری نمایان می شود. چه لذتی از این بالاتر وجود دارد که بیماری به ما مراجعه کند و آلام و دردهای بیمار را برطرف کنیم. پس لازم است که این فرصت ها را غنیمت بشماریم .
وی از پتانسیل بسیار بالای خراسان رضوی در جهت توسعه و ارتقا خدمات ، بعنوان مهم ترین نقطه قوت استان یاد کرد و اذعان داشت : وجود مضجع شریف امام رضا(ع)، منابع انسانی خدوم، صدیق، خلاق و بسیار توانمند، هماهنگی مناسب با دستگاههای اجرایی  سرمایه عظیم مدیریتی در استان است .
دکتر رضازاده ضمن تقدیر از زحمات دکتر حمید داستانی در سنوات گذشته و لزوم استفاده از تجارب ایشان گفت: در همین جا دست یاری به سوی تک تک همکاران دراز می کنم تا با هم خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم .

دکتر حمید داستانی مدیردرمان سابق تامین اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های انجام شده در طول مدت مدیریت خود بر اساس سه ارزش خوشرویی ، پاسخگویی و پاکدستی گفت : اجرای هتلینگ بیمارستانی ، استقرار HIS ، ارتقای فرآیندهای اورژانس، احداث مراکز درمانی جدید و … از جمله مهم ترین برنامه های انجام شده در سنوات اخیر است که موجب ایجاد شرایط بهتر برای خدمت به بیماران عزیز شده است.شروع عملیات ساخت بخش جراحی قلب بیمارستان فارابی اقدام مهم دیگری بود که از اوایل سال جاری شروع شده و در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
در این مراسم دکتر اسفندیاری ضمن تشکر از زحمات دکتر داستانی در طول تصدی مدیریت استان، دکتر علی رضازاده را بعنوان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی معرفی کرد .

متن حکم سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی از سوی دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
– تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان.
– تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان خراسان رضوی با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
– توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان(نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و…)
-تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین اجتماعی هوشمند در حوزه درمان
-استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات.
– رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.