• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

دکتر شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران: توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

  • کد خبر : 7915
  • 05 بهمن 1399 - 19:20
دکتر شیری، مدیرعامل پست‌بانک ایران: توجه به خواسته‌های مشتریان بسیار مهم و حیاتی است

دکتر بهزاد شیری، نایب‌رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پست‌بانک ایران، در چهارمین جلسه هیأت عامل این بانک، با قدردانی از نظرسنجی انجام‌شده در زمینه خدمات بانکداری دیجیتالی اظهار داشت: توجه به خواسته‌های مشتریان و همسویی با ترجیحات آن‌ها، برای جذب و نگهداری مشتریان وفادار، بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران، وی با تأکید بر گسترش بانکداری دیجیتالی در سطح روستاها و مناطق کم‌برخوردار به‌عنوان بزرگ‌ترین بانکداری خرد کشور گفت: راهبرد ما باید توسعه دسترسی به ابزارهای الکترونیکی به‌ویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار برای ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری به مشتریان باشد. در ادامه، شیری بر ضرورت استمرار نظرسنجی‌های استاندارد از خدمات ارائه‌شده به مشتریان با همکاری ادارات کل روابط عمومی و بازاریابی و همچنین مدیریت شعب استان‌ها و مناطق تهران تأکید کرد.
مدیرعامل پست‌بانک ایران تصریح کرد: ۸۰ درصد بانکداری الکترونیکی متمرکز بر دستگاه‌های خودپرداز است که البته مشتریان تمایل به استفاده از ابزارهای در دسترس‌تر از قبیل همراه بانک و اینترنت بانک نیز دارند که باید ارائه خدمات از طریق درگاه‌های نوین تقویت شود.
در این نشست، مهندس بهمنی عضو هیأت‌مدیره، سید اصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایه‌گذاری، مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط در خصوص قرارداد پشتیبانی خودپردازهای باجه‌های بانکی، پیاده‌سازی سامانه پیچک، دستورالعمل فروش اموال تملیکی و گزارش نظرسنجی در زمینه خدمات بانکداری دیجیتال توضیحات لازم را ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.