• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

دکتر حسین زاده در گفت و گو با همکاران تازه استخدام؛ امیدوارم تاریخ ارزنده ای را برای بانک ملی ایران بسازید

  • کد خبر : 6704
  • 18 دی 1399 - 15:17
دکتر حسین زاده در گفت و گو با همکاران تازه استخدام؛ امیدوارم تاریخ ارزنده ای را برای بانک ملی ایران بسازید

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی که امروز به صورت ویدئو کنفرانس با همکاران تازه استخدام داشت، گفت: امیدوارم تاریخ ارزنده ای را طی ۳۰ سال خدمتتان برای بانک ملی ایران بسازید تا آیندگان بیش از پیش به این بانک افتخار کنند.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این ویدئو کنفرانس که با حضور حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی، مهدی لطیفی رییس اداره کل رفاه و درمان، نادر اکبری وند رییس اداره کل روابط عمومی و همکاران جدید استخدامی در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره بر نقش بی بدیل این بانک در توسعه و سازندگی کشور گفت: سرمایه اولیه این بانک از محل عرضه اوراق سهام و سرمایه های مردمی فراهم شد و از این رو بانک ملی ایران، یک بانک مردمی بوده و به این جهت نیز مردم، مهم ترین دارایی بانک هستند.

وی با اشاره به ۹۲ سال قدمت و تاریخ بانک ملی ایران افزود: امروز بیش از دو هزار و ۷۶۰ شعبه و ۱۸۱ باجه فعال در داخل کشور و ۱۴ شعبه و چهار سابسیدری در خارج از کشور داریم. همچنین ۳۱ هزار کارمند شاغل، بیش از ۲۶ هزار کارمند بازنشسته و نزدیک به ۷ هزار وظیفه بگیر در بانک ملی ایران وجود دارد. 

حسین زاده تصریح کرد: بانک ملی ایران یک بانک خوشنام در دنیاست و واحدهای خارج از کشور ما ، خدمات شایان توجهی را در دوران تحریم ها به کشور ارایه کرد. 

وی با بیان اینکه بانک ملی ایران تنها یک بانک نبوده و همواره به عنوان یک موسسه نهادساز عمل کرده است، عنوان کرد: بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه کشور، دانشکده حسابداری نفت و… از دل بانک ملی ایران شکل گرفتند و امروز ۳۰ درصد تولید سیمان کشور توسط شرکت های تابعه این بانک رقم می خورد. همچنین بیش از ۳۰ درصد بزرگراه های کشور با منابع بانک ملی ایران راه اندازی شده اند و این بانک در بسیاری از پروژه های نفتی، پتروشیمی، قطعه سازی، صنایع غذایی و… پای کار بوده است.

به گفته حسین زاده، در گذشته بانک ملی ایران یک بانک قدیمی در نگاه مردم بود که به سختی نیز با تغییر و تحول همراه می شد اما خوشبختانه امروز این نگاه وجود ندارد و حتی استخدام نیروهای جدید نیز بخشی از برنامه تغییر و تحول بانک بوده است و هم اکنون بانک ملی ایران یک بانک پیشرو و مدرن شناخته می شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه امروز شخصی با سواد تلقی می شود که بتواند با دانش و تجارب خود تغییری در زندگی اش ایجاد کند، عنوان کرد: بانک ملی ایران از چندین سال گذشته برنامه تغییر و تحول خود را در دستور کار قرار داد و هر ساله آخرین محصولات فناورانه و به روز این بانک در قالب رویداد بزرگ «ملی شو» به نظام بانکی کشور و جامعه عرضه می شود. 

وی با بیان اینکه «بله» به عنوان نخستین پیام رسان داخلی برای ارایه خدمات مالی و پیام رسانی به صورت همزمان، «بام»، اپلیکیشن «هپ» و «نشان بانک» از جمله دستاوردهای عرضه شده در دوره های گذشته «ملی شو» بوده اند، ابراز کرد: نخستین شعبه «ملی پلاس» نیز ظرف چند روز آینده افتتاح خواهد شد که در آن همه امور به صورت مکانیزه انجام و هیچ اسکناسی به صورت فیزیکی رد و بدل نخواهد شد. این شعبه یک تحول اساسی در نظام بانکی کشور و حتی شعب سایر بانک ها ایجاد می کندو بیشتر جوان محور است.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از جذب نیروهای جوان و متخصص جدید در بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: آزمون خوبی برای استخدام برگزار و بهترین ها انتخاب شدند. خرسندیم امروز نیروهای جوان، خوش فکر و تحصیل کرده ای همکار ما شدند. 

حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی بانک هم با تاکید بر اینکه برای ساختن سازمانی برازنده کشور عزیزمان ایران باید تلاش و کوشش کافی و وافی داشت، گفت: پس از مدت ها فرآیند استخدام نیروهای تازه نفس و جوانان عزیز کشورمان در بانک رقم خورد و امروز شاهد یک سالگی فعالیت این عزیزان هستیم.

وی اظهار کرد: امروز سازمانی می تواند موفق باشد که یادگیرنده باشد و این مهم با تغییر نگرش افراد رقم می خورد و برای این تغییر راهی جز توانمندسازی وجود ندارد. امیدواریم قدم شما عزیزان برای بانک ملی ایران سازنده باشد و بانک نیز خیر و برکت را برای زندگی فردی و شخصی تک تک شما به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.