• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

دکترفرزین: ریل گذاری جدیدی برای حرکت بانک در مسیر موفقیت پایه ریزی شده است

  • کد خبر : 44230
  • 08 اردیبهشت 1401 - 7:25
دکترفرزین: ریل گذاری جدیدی برای حرکت بانک در مسیر موفقیت پایه ریزی شده است

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و گفت: برنامه های راهبردی متعددی در بانک ملی ایران تعریف شده است که در سال جاری اجرای این برنامه ها در تمامی سطوح بانک، سرآغاز تحول خواهند شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در همایش ارزیابی عملکرد واحد های صف منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۰ که با حضور جمعی از معاونان مدیرعامل، روسای ادارات امور شعب استان ها، روسای شعب مستقل، حوزه ها و شعب ممتاز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تبریک قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان ضمن قدردانی از تلاش ها و هم افزایی کارکنان بانک ملی ایران در جهت دستیابی به اهداف بانک در سال گذشته، با اشاره به مشکلات موجود، مهم ترین راهبردها، سیاست ها و اهداف جدید بانک در سال جدید را تبیین کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که برنامه استراتژیک سال جاری بانک با قدرت پیاده سازی خواهد شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین محور های این برنامه، تفویض اختیارات بیشتر به استان ها در راستای جهش فعالیت های اقتصادی و حفظ تراز نقدینگی در استان ها است. مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره  به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: با همکاری همه کارکنان باید با آسیب شناسی، گزارش های تحلیلی میدانی و پایش مداوم، شعبی که سال گذشته نتوانستن به حد نصاب سودآوری برسند شناسایی شوند تا با پی ریزی و پیاده سازی یک برنامه مدون و منسجم، به جبران عقب ماندگی آن ها کمک کنیم.
دکتر فرزین در ادامه اجرای بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی خواند و تاکید کرد: با تخصیص شعبی به امور شرکت های دانش بنیان، سبد خدمات اعتباری بانک را به سمت برآورد کردن خواسته های کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ ها هدایت خواهیم کرد.
وی در پایان تصریح کرد: انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه ها و نقشه راه موجود به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم .
در ادامه این نشست نیز  اعضای هیات عامل و معاونان مدیرعامل به بیان حل مشکلات همکاران صف و ستاد پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
محمد شیریجیان، سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با بیان این که نقشه راه مهم و منسجمی برای حرکت مطلوب و تاثیرگذار بانک برای سال جاری طراحی و ترسیم شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با خرد جمعی، مشارکت و کار گروهی و هم افزایی، به دستاوردهای جدیدی برسیم.
وی توسعه خدمات اعتباری، افزایش درآمدهای غیر مشاع و افزایش سهم بازار را از راهبردها و اولویت های جدید بانک در سال جاری خواند و افزود: اگر اهداف و اولویت های بانک محقق شود، جهش خوبی در همه حوزه ها شاهد خواهیم بود و بانک به طور قطع به سودهی خواهد رسید.
وی نیز ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی مدیران، با آنها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.
در ادامه حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران داشتن برنامه عملیاتی را در کنار برنامه های استراتژی و اهداف بانک مهم و ضروری خواند و گفت: با تجهیز شعب به سامانه ها، ابزار و محصولات جدید، به طور قطع نسبت به رقبا موفق تر عمل خواهیم کرد.
محمد نجف زاده سرپرست معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران نیز در ادامه گفت: با آسیب شناسی و واکاوی های جدی تا چند روز آینده دلایل ضعف عملکردی بعضی از شعب را بررسی و گزارش خواهیم کرد.
در ادامه علی رضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران یادآور شد: معتقدم با ارائه راهکارها و راهبردهای سازنده به رشد بانک کمک خواهیم کرد.
وی با بیان این که پیشنهادات سازنده و ایده های نو زمینه رشد و تعالی هر سازمانی را پدید می آورد، تاکید کرد: ایده و روش های نوآورانه و فناورانه در حوزه های فناوری های مالی موجب ارزش افزوده و تسهیل امور خواهد شد .
در این نشست شاخص های عملکردی واحد های بانک در بخش های مختلف توسط معاونت برنامه ریزی و تحول مورد بررسی قرار گرفت و گزارش عملکرد آنها ارایه شد.
در این نشست داریوش زراعتگر رئیس اداره امور شعب استان بوشهر، افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب غرب تهران، یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران، بهزاد جلیلیان رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه و عبدالله جلالی رئیس شعبه مستقل فردوسی ضمن بیان دیدگاه های خود، توضیحاتی را ارایه کردند.
 در پایان این نشست واحدهای برتر بانک در سال گذشته معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.