• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 27981
  • 04 آبان 1400 - 16:07
دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم برگزار خواهد شد

هرمزگان دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری، را با حضور دانشگاهیان، متخصصین و صاحبان صنایع در اسفندماه سال جاری و در شهر بندر عباس برگزار می‌کند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری اظهار داشت: معتقد هستیم در سال‌جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، خود منجر به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان اشتراک گذاری تجربیات مفید و تخصصی شرکت‌های تولیدی پیشرو در شرایط  حساس کنونی کشور را یک نیاز برشمرد و اظهار داشت: فولاد هرمزگان در این خصوص دریغ نکرده است و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش‌های صنعتی را برای شرکت کنندگان ارائه نمود در برنامه داریم که تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارائه و از یافته‌های دانشگاهی و پژوهشی و طرح‌های نو در صنعت و متخصصین حوزه فولادسازی و ریخته گری مداوم استفاده کنیم.

معروفخانی با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است اظهار داشت: فولادسازی و ریخته‌گری مداوم دارای  نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت‌های مهم و هزینه‌بر در در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت‌های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن می‌تواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد.

وی در ادامه از تشکیل تیم‌های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه و مجموعه‌های دانشگاهی هرمزگان  و دانشگاه‌های صنعتی مطرح کشور و شرکت‌های صنعتی و اعلام آمادگی حضور کارشناسانی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مطرح اروپایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان از متخصصین صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان کشور دعوت کرد تا  طرح‌ها و تجریبات خود را جهت ارائه و به اشتراک‌گذاری به دبیرخانه کنفرانس  ارسال کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.