• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

دومین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک کارآفرین برگزار شد

  • کد خبر : 1298
  • 03 آبان 1399 - 17:04
دومین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک کارآفرین برگزار شد

دومین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک کارآفرین با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد ستادی و جمعی از روسای شعب تهران برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دومین مجمع بررسی عملکرد شعب بانک با هدف بررسی عملکرد شعب در شش‌ماهه اول سال جاری، روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ماه با حضور دکتر فرزین مدیرعامل، مهدی سیف‌علیشاهی، ناصر صنعتی‌نژادفرد و دکتر احمد بهاروندی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ستادی به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین از زحمات و تلاش‌های همکاران در تمامی بخش‌های صف و ستاد در جهت تحقق اهداف بانک در چارچوب برنامه دوساله قدردانی و تصریح کرد: گزارش عملکرد بانک در شش‌ماه اول سال جاری بسیار موفقیت‌آمیز بود که این موفقیت حاصل همکاری، همفکری و اراده جمعی تمامی همکاران می‌باشد. آمارها بیانگر آن است که تلاش همکاران در تمامی رده‌های صف و ستاد و اعضای محترم هیات مدیره موفقیت‌آمیز بوده است و در وضعیت سودآوری خوبی قرار داریم.

فرزین خاطرنشان کرد: جذب منابع طی شش ماه گذشته نسبت به پایان سال ۹۸ و دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۴۲ و ۷۶ درصد و این شاخص در دوره مشابه سال قبل نسبت به پایان سال کمتر از یک درصد رشد داشته است. همچنین اعطای تسهیلات در شش ماهه سال جاری نسبت به پایان سال ۹۸ و دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۵۰ و ۶۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: تراز بانک در پایان شهریور ماه از محل اعطای تسهیلات ۷۶۶ میلیارد ریال مثبت بوده و نرخی معادل تقریباً ۸۰۰ درصد رشد داشته است.

وی همچنین افزود: حجم فعالیت‌های ارزی بانک طی شش ماه اول سال بالغ بر ۷۶۸ میلیون دلار می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد نشان می‌دهد و نشانگر آن است که در میان بانک‌های خصوصی وضعیت بسیار خوبی داریم.

دکتر فرزین تصریح کرد: سرمایه بانک از مبلغ ۸۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۳۹۵۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت که در مرحله اول به مبلغ ۲۶٫۸۴۳ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی و سایر اندوخته ها افزایش یافته و در مرحله دوم به مبلغ ۳۹٫۵۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران افزایش خواهد یافت. همچنین کفایت سرمایه در حال حاضر از ۷٫۱۶ به ۸ رسیده است که با ثبت سرمایه مرحله دوم به ۱۴ درصد خواهد رسید.

فرزین در بخش دیگری از سخنانش به راه‌اندازی نخستین واحد ارزی مستقل بانک اشاره و تصریح کرد: به منظور سهولت دریافت خدمات ارزی، راه‌اندازی پنج واحد مستقل در نقاط مختلف تهران در دستور کار بانک قرار دارد. واحد پل رومی نخستین واحد ارزی بانک است که اخیراً افتتاح شده است.

دکتر فرزین همچنین در خصوص طرح درجه‌بندی شعب خاطرنشان کرد: شعب بانک بر اساس شاخص‌های معینی درجه‌بندی شده‌اند و این امکان وجود دارد که بر اساس عملکرد به مراحل بالاتر ارتقاء پیدا کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=1298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.