• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

دومین قرعه‌کشی جشنواره باشگاه مشتریان بیمه باران انجام شد

  • کد خبر : 14730
  • 27 اردیبهشت 1400 - 13:25
دومین قرعه‌کشی جشنواره باشگاه مشتریان بیمه باران انجام شد

در قرعه‌کشی جشنواره باشگاه مشتریان بیمه باران که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد، ۲۰ جایزه ۵ میلیون ریالی به برندگان اهدا شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه باران، این مراسم که با حضور مدیرعامل، مدیر بیمه‌های زندگی، مدیر امور مالی و سرمایه‌ انسانی، مدیر روابط عمومی و مدیر شعبه مرکزی برگزار شد از طریق صفحه اینستاگرام بیمه باران نیز به صورت زنده برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد.

علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران، در ابتدای این مراسم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تائید بر تکریم و جایگاه والای بیمه‌گذاران باران و تقویت ارتباطات با آن‌هاست؛ و با همین انگیزه است که در تلاش هستیم جشنواره باشگاه مشتریان به صورت فصلی تداوم پیدا کند و در پایان هر فصل، به قید قرعه به برندگان قرعه‌کشی جوایزی به رسم یادبود اهدا شود. همچنین می‌توانم این وعده را به بیمه‌گذاران محترم بدهم که قرعه‌کشی بعدی در پایان خردادماه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت برای تقویت ارتباط دوسویه با بیمه‌گذاران گفت: همکاران من در امور مشتریان مصرانه به دنبال ارائه ایده‌های تازه‌ای هستند که بتواند زیربنای مشتری‌مداری و فرهنگ بیمه را در میان مردم  تقویت کند.

هادی در ادامه افزود: در همین راستا، در تدارک برنامه‌ای هستیم که ضمن آشنا کردن آحاد مختلف با مفاهیم بیمه‌ای، پیوند میان مردم و فرهنگ بیمه را محکم‌تر کنیم تا در آینده شاهد این باشیم که تمامی هموطنانمان از پتانسیل‌های این صنعت بهره بگیرند.  

مدیرعامل بیمه باران در ادامه تصریح کرد که همزمان با نخستین سالگرد تاسیس بیمه باران به کم‌سن‌ترین بیمه‌گذاران، نخستین بیمه‌گذاران و بیمه‌گذاران با بیشترین تعداد بیمه‌نامه جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

بنا بر این گزارش در ادامه این مراسم، قرعه‌کشی توسط مدیرعامل این شرکت صورت گرفت و تعداد ۲۰ نفر از بیمه‌گذاران شرکت هر کدام برنده کارت هدیه مبلغ ۵ میلیون ریالی شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=14730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.