• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

دعوت بیمه کوثر از سهام‌ داران برای حضور در مجمع عمومی سالیانه

  • کد خبر : 49958
  • 26 تیر 1401 - 10:39
دعوت بیمه کوثر از سهام‌ داران برای حضور در مجمع عمومی سالیانه

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه کوثر برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ راس ساعت ۹ صبح روز سه‌ شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در هتل بزرگ ارم تهران برگزار می‌ شود.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و معاون مالی بیمه کوثر، سهام‌داران یا نمایندگان قانونی آنان می توانند با ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه و دریافت برگه ورود به سالن، مشروط بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مجمع عمومی شرکت کنند. همچنین در زمان برگزاری مجمع، امکان پخش زنده و حضور مجازی برای سهامداران از طریق تارنمای بیمه کوثر به نشانی www.kins.ir فراهم شده است.
مصطفی مقصودی بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ و تصمیم‌گیری درباره تقسیم سود سهام و تخصیص اندوخته‌ها را پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی مهمترین موضوع این مجمع دانست و افزود: انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، تعیین حق حضور و تصویب پاداش اعضای هیئت‌مدیره، تصویب حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره، انتخاب محاسب فنی رسمی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌ها از دیگر بندهای دستور جلسه است که در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه کوثر بررسی و نهایی خواهد شد. البته امکان طرح و بررسی سایر موضوعاتی که در صلاحیت این مجمع باشد نیز وجود دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.