• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

دسترسی به محتوای کاربران با بیش از ۱۰هزار فالوئر پولی می شود

  • کد خبر : 16438
  • 17 خرداد 1400 - 14:20
دسترسی به محتوای کاربران با بیش از ۱۰هزار فالوئر پولی می شود

طبق گزارشی جدید توئیتر مشغول توسعه قابلیتی جدید و مخصوص کاربرانی با بیش از ۱۰ هزار فالوئر است. آنها می توانند در ازای دریافت مبلغی دسترسی به محتوای اضافی برای فالوئرهای خود را فراهم کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ورج، در اوایل سال جاری میلادی توئیتر اعلام کرد مشغول توسعه قابلیت «سوپر فالوز» (Super Follows )است که به برخی کاربران اجازه می‌دهد در ازای دسترسی به محتوای اضافی از فالوئرهای خود هزینه دریافت کنند.

روز گذشته جین مانچون وانگ یکی از محققان اپلیکیشن، اسکرین شات هایی درباره این ویژگی در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرد.

دسترسی به محتوای کاربران با بیش از ۱۰هزار فالوئر پولی می شود

براساس تحقیق وانگ، فقط کاربرانی که ۱۸ ساله باشند، حداقل ۱۰ هزار فالوئر داشته باشند و طی ۳۰ روز گذشته حداقل ۲۵ توئیت منتشر کرده باشند، قادر به استفاده از قابلیت «سوپر فالوز» خواهند بود.

همانطور که توئیتر نیز قبلاً اشاره کرده بود سوپر فالوز شامل محتوای اضافی مانند توئیت هایی انحصاری برای عده‌ای از کاربران است.

همچنین وانگ فهرستی از دسته بندی محتوا کشف کرده که کاربران سوپر فالوز می‌توانند با استفاده از آنها محتوای مورد نظر خود را مشخص کنند (مانند گروه ورزشی یا پادکست).

توئیتر از اظهار نظر درباره آخرین جستجوی وانگ خودداری کرده است. اما پیش از آن قابلیتی مشابه سوپر فالوز را توصیف کرده بود. این شبکه اجتماعی با مثالی توضیح داده بود کاربر با پرداخت ۴.۹۹ دلار درماه می‌تواند به محتوای خاص دست یابد.

این جدیدترین قابلیت پرداختی است که توئیتر در هفته‌های اخیر ارائه کرده است. این شبکه اجتماعی در ماه می تست قابلیت Tip Jar را آغاز کرد که به کاربران اجازه می‌دهد با کلیک روی آیکون دلار در پروفایل توئیتر تولید کنندگان محتوا، مبالغی را به طور مستقیم به آنها بپردازند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.