• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

دریافت بیمه زندگی به پشتوانه وام قرض‌الحسنه امکان‌پذیر شد

  • کد خبر : 67363
  • 16 فروردین 1402 - 17:53
دریافت بیمه زندگی به پشتوانه وام قرض‌الحسنه امکان‌پذیر شد

با امضای تفاهم‌نامه بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه البرز، امکان دریافت بیمه زندگی البرز به پشتوانه وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران محقق شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این تفاهم‌نامه همکاری به امضای دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «موسی رضایی» مدیرعامل بیمه البرز رسید.
شمسی‌نژاد در جلسه امضای این تفاهم‌نامه گفت: ارائه ابزارهای جدید و مشترک بین نهادهای مالی، فضای مطلوبی را ایجاد می‌کند. در سال گذشته نیز اوراق قرض‌الحسنه را منتشر کردیم که به‌صورت مشترک بین بانک و بازار سرمایه انجام شد. اکنون نیز همکاری بین بانک و بیمه صورت می‌گیرد که اتفاق مبارکی است.
وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۱۴ میلیون نفر مشتری دارد و با بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند. افزون بر این برای گسترش دسترسی اقشار مختلف به خدمات بانک، ابزارهای مختلفی از جمله پیشخوان مجازی و کیوبانک طراحی شده است.

ارائه خدمات مشترک بانک و بیمه با حذف بروکراسی
شمسی‌نژاد افزود: تفاهم‌نامه کنونی آغاز یک فرآیند مشترک بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه البرز است و امیدواریم در آینده بتوانیم همکاری‌های گسترده‌تری را با یکدیگر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: می‌توانیم با کمک بیمه البرز فرآیند مناسبی را برای این همکاری طراحی کنیم تا متقاضیان بتوانند به ‌سرعت و به‌ آسانی از خدمات ارائه شده در چارچوب این تفاهم‌نامه استفاده کنند.
وی تأکید کرد: پس از امضای تفاهم‌نامه، یک شیوه‌نامه اجرایی برای آن تنظیم می‌شود که فرآیند دریافت خدمت تا حد ممکن با حذف بروکراسی انجام شود و مردم برای دریافت خدمت مورد نیاز خود، با دشواری مواجه نشوند.

بیمه زندگی با وام قرض‌الحسنه برکت مضاعفی دارد
در ادامه این جلسه «موسی رضایی» مدیرعامل بیمه البرز اظهار داشت: بیمه زندگی اهمیت بالایی دارد و مهم است که تأمین آن با وام قرض‌الحسنه صورت می‌گیرد، زیرا قرض‌الحسنه برکت زیادی برای مردم دارد و امکان دریافت بیمه را نیز آسان می‌کند.
رضایی با اشاره به اینکه هم جنبه حیات و هم جنبه فوت در این طرح بیمه در نظر گرفته شده، گفت: این طرح تنوع خوبی برای بیمه‌شوندگان دارد. امکان دریافت مستمری نیز برای بیمه‌شدگان وجود دارد. پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰۰هزار نفر از این طرح استفاده کنند که عدد چشمگیری محسوب می‌شود.
وی تأکید کرد: طرح بیمه‌های زندگی می‌تواند اتفاق بزرگی در کشور باشد؛ زیرا با قرارگیری بانک و بیمه در کنار یکدیگر، وامی برای دریافت بیمه‌نامه در نظر گرفته شده که بخشی از مردم که متقاضی دریافت بیمه هستند، بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به دریافت بیمه اقدام کنند.
مدیرعامل بیمه البرز گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بیمه البرز هم در عملکرد خود و هم در برند خود سبز هستند. ۲ نهاد مالی خوشنام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که اتفاق مبارکی است و امیدواریم روایت جدیدی از همکاری بیمه و بانک را رقم بزنیم. و برخی از دغدغه‌های مردم را درباره آتیه خود مرتفع کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.