• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

داریا همراه اولین عرضه‌کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

  • کد خبر : 40934
  • 15 اسفند 1400 - 14:29
داریا همراه اولین عرضه‌کننده سری گلکسی S22 سامسونگ در ایران

شرکت داریا همراه پایتخت برای نخستین بار پرچمداران جدید سری گلکسی سامسونگ را همزمان با عرضه جهانی، در بازار ایران عرضه می‌کند.

داریا همراه پایتخت که در یک سال گذشته بارها نخستین گام را در عرصه‌های مختلف برداشته است، مدت کوتاهی پس از رونمایی جهانی گوشی‌های سری S22 سامسونگ، این گوشی‌ها را برای نخستین بار وارد بازار ایران کرده است تا کاربران ایرانی همزمان با کاربران جهانی سامسونگ از جدیدترین محصولات و فناوری‌ها بهره‌مند شوند.

سری گوشی‌های S22 که به عنوان پرچمداران جدید سامسونگ شناخته می‌شود، ۲۰ بهمن و به صورت آنلاین رونمایی شد.

این گوشی‌ها تجربه‌های جدیدی را به کاربران سامسونگ ارائه خواهد کرد. گلکسی S22 و گلکسی S22+ از هوشمندترین دوربین‌های سامسونگ تا به امروز بهره می‌برد. قابلیت Stereo Depth Map هوش مصنوعی این گوشی‌ها، گرفتن عکس‌های با کیفیت در حالت پرتره را بسیار آسان‌تر کرده است. به کمک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی، تصاویر سوژه‌های مورد نظرتان با بیشترین جزئیات ممکن ثبت می‌شود. به کمک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز تله ۱۰ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی می‌توانید در هر شرایطی عکس‌هایی با کیفیت را به ثبت رسانید.

گوشی S22 Ultra که به قدرتمندترین گوشی سامسونگ معروف است به همراه خود سریع‌ترین و حساس‌ترین S Pen را دارد که تا به حال توسط سامسونگ ساخته شده است. این اولین بار است که S Pen در یک گوشی از خانواده S به کار می‌رود و جالب است بدانید که پاسخگویی این S Pen، ۷۰ درصد سریع‌تر از نمونه‌های قبلی است. S22 Ultra از شارژ فوق سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ۱۰ دقیقه شارژ، ۵۰ دقیقه ضبط ویدیو داشته باشند.

حالا داریا همراه پایتخت، وارد کننده رسمی و ارائه دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ، گوشی‌های گلکسی S22، S22+  و S22 Ultra را وارد بازار ایران کرده است. ‌فروش این گوشی‌ها از روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند در سایت دیجی‌کالا شروع خواهد شد. اگر از طرفدار‌ان پرچمدارهای جدید سامسونگ هستید و می‌خواهید جزو اولین کسانی باشید که صاحب خانواده S22 سامسونگ می‌شوند، می‌توانید از همین حالا سفارش خود را در دیجی‌کالا ثبت کنید تا ضمن خرید این گوشی‌ها با گارانتی داریا همراه پایتخت، از یک عدد گلکسی بادز۲ (Galaxy Buds 2) سامسونگ  با گارانتی داریا همراه هم برخوردار شوید. قیمت گوشی S22 Ultra در حال حاضر حدود سی و چهار میلیون تومان و دو نسخه S22+ و S22 با قیمتی کمتر از سی میلیون تومان عرضه می‌شود.

داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ و با هدف کمک به عرضه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.