• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

خودروهای توقیفی لرستان، در پارکینگ‌های اموال تملیکی و نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 40151
  • 03 اسفند 1400 - 16:59
خودروهای توقیفی لرستان، در پارکینگ‌های اموال تملیکی و نیروی انتظامی است

مدیر اموال تملیکی استان لرستان عنوان کرد: به نقل از مدیر کل تعزیرات در استان لرستان ۵۶۳ خودرو در حال حاضر توقیف شده که از این تعداد ۱۱۵ خودرو به انبارهای اموال تملیکی منتقل شده و باقی خودروها در پارکینگ‌های نیروی انتظامی قرار دارند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، روز گذشته جلسه‌ای در راستای تعیین تکلیف اموال تحت اختیار اموال تملیکی لرستان در استانداری با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیرانی از اموال تملیکی، تعزیرات، ستاد قاچاق کالا و ارز، نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی این استان برگزار شد.

در این جلسه موضوع آخرین وضعیت خودروهای توقیفی مطرح شد که مدیر اموال تملیکی لرستان در این رابطه اظهار کرد: طبق اعلام اداره کل تعزیرات استان لرستان ۵۶۳ خودرو در حال حاضر در این استان توقیف شده که از این تعداد ۱۱۵ خودرو به انبارهای اموال تملیکی منتقل شده و باقی خودروها در پارکینگ‌های نیروی انتظامی به‌عنوان دستگاه کاشف قرار دارند.

وی افزود: در این جلسه مقرر گردید اداره کل تعزیرات و نیروی انتظامی  استان لرستان لیست به روز شده ای از خودروهای توقیفی با ذکر مشخصات و محل پارک آنها را در اختیار اموال تملیکی قرار دهد تا نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام شود.

در ادامه رستمی درباره تعیین تکلیف خودروها پیشنهاد داد: خودروهایی که قابلیت تردد (روشن شدن و حرکت کردن) را دارند به اموال تملیکی تحویل داده شوند و در خصوص مابقی خودروها که قادر به تردد نیستند با هماهنگی مراجع قضایی اموال تملیکی لرستان روند ارزیابی و اقدامات لازم جهت تعیین تکلیف آنها را در انبارهای نیروی انتظامی انجام دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.