• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

خلاقیت بیمه رازی عامل تحقق اهداف شرکت

  • کد خبر : 69664
  • 27 اردیبهشت 1402 - 18:23
خلاقیت بیمه رازی عامل تحقق اهداف شرکت

مدیرعامل بیمه رازی خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه را بسیار مهم دانست و یادآور شد: بیمه رازی با تکیه بر خلاقیت و نوآوری خدمات مناسبی را به بیمه گذاران ارائه کرده که رشد ۲۵۰ درصدی پرتفو در ۵۵ روز ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تائیدی بر این ادعا است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری مدیرعامل اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه (بیمه رازی)، در دومین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه رازی با تبریک سالروز  تاسیس این شرکت، گفت: بیمه رازی شرکت پرافتخاری است و امید است در سال‌های آینده این افتخار بیش از پیش افزایش یابد.

او ادامه داد: افزایش میزان افتخارات شرکت بیمه رازی تاثیر بسزایی بر ارائه خدمات به ذینفعان، بیمه گذاران و همکاران دارد و اولویت اصلی شرکت بیمه رازی ارائه خدمات مطلوب و نوین به ذینفعان است.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی خاطرنشان کرد:  در سال ۱۴۰۲ آغاز بسیار خوبی را به ثبت رساندیم و تا ۲۵ اردیبهشت ماه عملکرد شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۵۰ درصدی به ثبت رسیده است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: فعالیت شعب استانی باید همسو با فعالیت و رشد ستاد باشد زیرا ستاد و شعب دارای یک نقشه راه واحد و همسو است و تاکید بر آن است که هر حوزه توجه ویژه بر وظایف خود داشته باشد.

او یادآور شد: در روزهای گذشته قراردادهای مناسبی در شرکت بیمه رازی به امضا رسیده که در ماه‌های گذشته همراهی و همکاری ستاد و شعب بیش از گذشته افزایش یافته و دستاوردهای فعلی، خروجی افزایش سطح ارتباطات داخلی است.

جباری افزود: شرکت بیمه رازی در تمام سطوح و مدیریت‌ها باید برنامه مشخص و مدونی در زمینه ارائه خدمات به بیمه گذاران و مشتریان داشته باشد و این موضوع در حالی مطرح می‌شود که این شرکت چند اکانت بزرگ در حوزه بانکداری و  زیرساخت مالی کشور را به عنوان بیمه گذاران خود انتخاب کرده است.

او ادامه داد: بیمه رازی باید به عنوان شرکت مشاور بیمه‌ای به بیمه گذاران بزرگ، خانواده بیمه گذاران و مشتریان آن‌ها خدمات ارائه کند.

مدیرعامل بیمه رازی وصول مطالبات در هر سازمان به ویژه شرکت‌های صنعت بیمه را همچون خون برای بدن انسان دانست و بیان کرد: با وصول به موقع مطالبات از سوی واحدهای مالی، فنی و شعب استانی می‌توان در زمان مناسب سرمایه گذاری قابل توجهی انجام شود.

او در ادامه خلاقیت، نوآوری و ارائه طرح های جدید و نوین را در کنار وصول به موقع مطالبات از اولویت‌های فعالیت شرکت بیمه رازی دانست و خاطرنشان کرد: انتظار بر آن است تا خلاقیت در تمام بخش‌های شرکت در زمینه ارائه خدمات، طراحی خدمت جدید و اصلاح و بهبود شیوه و فرآیندهای شرکت قابل لمس و مورد توجه قرار گیرد.

جباری تاکید کرد: در زمینه ارائه طرح‌های خلاقانه، نیروی انسانی شرکت که هر کدام دارای ظرفیت‌های خاصی هستند، می‌توانند تاثیر قابل توجهی داشته باشند و خلاقیت بیش از گذشته در این شرکت خود را نشان دهد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی بیان کرد: در زمینه ارائه خدمات نوین به بیمه گذاران و ذینفعان، دریافت اطلاعات و نظرات بیمه گذاران بسیار ارزشمند است از این رو هر سطح از بیمه رازی باید با ارتباط با بیمه گذاران و مخاطبان این شرکت، برنامه عملیاتی خود را در زمینه ارائه خدمات به‌روز کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.