• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

خسارت سنگین قطع برق به لوازم خانگی تهرانی‌ها/ افزایش ۱۵ درصدی مراجعه برای تعمیر لوازم برقی

  • کد خبر : 21453
  • 23 مرداد 1400 - 18:03
خسارت سنگین قطع برق به لوازم خانگی تهرانی‌ها/ افزایش ۱۵ درصدی مراجعه برای تعمیر لوازم برقی

قطع مکرر برق خسارت زیادی به لوازم خانگی مردم ایجاد کرده و مراجعات برای تعمیر لوازم برقی به صورت محسوس افزایش داشته است. نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اعلام این خبر گفت: در یک ماه گذشته و در تهران تقاضا برای تعمیر لوازم خانگی ۱۵ درصد بیشتر از قبل شده است. به گزارش […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از تجارت‌نیوز، قطع برق هم تولید لوازم خانگی را کم کرد و هم مراجعات مردم برای تعمیر لوازم برقی را زیاد کرد.

تولیدکنندگان می‌گویند دولت برای تامین برق مشترکان خانگی، در هفته دو روز برق کارخانجات و صنایع را قطع می‌کند و همین مساله باعث کاهش تزریق لوازم خانگی به بازار شده است.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به خسارت‌های ناشی از قطع برق توضیح داد: قطع برق بیشترین آسیب را به تلویزیون‌‌ و یخچال‌های مردم زده است و گزارش‌های زیادی از شکایات مردم به نمایندگی‌های فروش لوازم خانگی به گوش می‌رسد.

تولید لوازم خانگی کم شد

محمد حسین اسلامیان به تجارت‌نیوز گفت: علاوه بر خسارت به لوازم برقی مشتریان، قطع برق باعث کاهش تولید شده است و گذشته از این، وقتی تقاضایی در بازار برای خرید لوازم خانگی مشاهده نمی‌شود تولیدکنندگان ناخودآگاه روند تولید را کاهش می‌دهند.

او همچنین گفت: به دلیل اینکه تقاضایی برای خرید لوازم خانگی وجود ندارد کاهش تولید به چشم نمی‌آید و بازار با کمبود کالا مواجه نشده است و اگر تقاضای لوازم خانگی مانند سال‌های گذشته وجود داشت، بدون شک قطع برق مشکلات جدی برای بازاری‌ها ایجاد می‌کرد.

چندی پیش هم آرمان خالقی، عضو هیات مدیریت خانه صنعت معدن و تجارت ایران به تجارت‌نیوز گفته بود: برخی خطوط باید همه ساعات کار کنند و اگر قطعی برق اتفاق بیفتد، خسارات سنگینی به آنان وارد می‌شود.

او تاکید کرده بود: قطع برق چه با اطلاع قبلی باشد و چه بدون آن خسارات زیادی به صنایع وارد می‌کند و بدون اطلاع قبلی، تولیدکننده غافلگیر می‌شود، مواد اولیه ضایع شده و دستگاه هم آسیب می‌بیند و اگر برق با اطلاع قبلی قطع شود، نهایتا خسارت ثانویه به وجود می‌آید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.