• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

خدمت رسانی بیمه تعاون در قلب پایتخت معنوی کشور

  • کد خبر : 60127
  • 22 آذر 1401 - 13:37
خدمت رسانی بیمه تعاون در قلب پایتخت معنوی کشور

بیمه تعاون در راستای توسعه خدمت رسانی در مشهدالرضا، پایتخت معنوی کشور اقدامات گوناگونی انجام داده که در این مطلب به آن پرداخته می شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، شعبه خراسان رضوی در تیر ماه سال ۱۳۹۲ و همزمان با تأسیس شرکت بیمه تعاون، فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و با تمرکز بر ورود به بازارهای جدید شامل شرکت تعاونی ها، فروش های خرد و همچنین عقد قرارداد با سازمانهای دولتی تلاش کرد تا سهم موثری از پرتفوی بیمه‌ای استان را کسب کند.
از ابتدای تاسیس شعبه در شهر مشهد، با توجه به برنامه فروش مدونی که توسط ستاد مرکزی ابلاغ شده، هر ساله تلاش برای افزایش ۳۵ درصدی نسبت به سال قبل صورت گرفته است.
همچنین این شعبه، محلی بود برای آغاز گام های بلند بیمه تعاون و بر این اساس، نخستین بار در مرداد ۱۳۹۶، بیمه نامه مسافرتی در محل دفتر نمایندگی سفارت تاجیکستان در مشهد مقدس صادر شد و بعدتر نیز به دلیل «رضایت قابل قبول از زمان پرداخت خسارت، نحوه پاسخگویی و ارزیابی خسارت درمان و سایر خدمات بیمه ای» این شعبه مورد تقدیر وزارت نیرو قرار گرفت.
شعبه خراسان رضوی که از مردادماه ۱۴۰۱ توسط رضا امان آبادی، مدیریت می شود، در این ماه اقدامات گوناگونی انجام داده است که بنا داریم در این مطلب به آن بپردازیم:
گرامی داشت مقام پرستار
در سال های اخیر و به واسطه پاندمی کرونا، کادر درمان و به ویژه پرستاران، زحمات قابل تقدیری برای بهبود مبتلایان به ویروس کوید ۱۹ انجام دادند و حال که این ویروس در اکثر مناطق کشور، خاموش شده است، مهم ترین وظیفه ادای احترام و تقدیر از زحمات این کادر خدوم بود که شعبه مشهد بیمه تعاون به مناسبت روز پرستار با حضور در بیمارستان مهر، اجرایی کرد.

عضویت در کارگروه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی
شهریورماه ۱۴۰۱، انجمن مدیران صنایع از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دلیل «اعتلا و ارتقای فعالیت های انجمن و حفظ و تقویت سرمایه های جمعی و تشکلی» تقدیر کرد.
با عنایت به اینکه صنعتی‌سازی فرایند تغییر اجتماعی و اقتصادی و بخشی از فرایند گسترده‌تر مدرن‌سازی است که در آن تغییرات اجتماعی و توسعه اقتصادی با نوآوری فناورانه و به‌ویژه با توسعه تبدیل انرژی و متالورژی در مقیاس بزرگ ارتباطی تنگاتنگ داشته و معرف شکلی از تغییر فلسفی است که مردم رویکرد متفاوتی نسبت به درک طبیعت و فرایند جامعه‌شناسانه عُقَلائی‌کردن فراگیر پیدا می‌کنند؛ این ضرورت دیده شد تا شعبه مشهد بیمه تعاون به عنوان تنها شرکت بیمه ای در انجمن مدیران صنایع عضو شود که این مهم نیز از سوی واحد استان پذیرفته شد.
قابل توجه است که این تشکل از حدود ۲۵۰ عضو که همگی مدیران عامل مجموعه های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی خراسان رضوی بوده تشکیل می شود.
توسعه همکاری با موسسه ملل
خدمت رسانی به دیگر ضلع مثلث مالی کشور، امری است که می تواند به بالندگی و شکوفایی ملی در ساحت خدمت رسانی به مردم تلقی شود؛ از همین رو توسعه ارائه خدمات به موسسه مالی و اعتباری ملل در استان خراسان رضوی نیز مورد توجه مدیر منطقه این موسسه و مدیرشعبه مشهد بیمه تعاون قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=60127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.