• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

خدمت‌رسانی شایسته پست‌بانک‌ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است

  • کد خبر : 5315
  • 04 دی 1399 - 20:26
خدمت‌رسانی شایسته پست‌بانک‌ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده است

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با طهمورث الیاسی عضو هیأت مدیره، علیرضا واحد مدیراموراستان‌ها و بازاریابی، سیدرحمان حسین پور رییس اداره‌کل روابط عمومی پست بانک ایران و مدیر و معاون شعب استان گفت: خدمت‌رسانی شایسته پست‌بانک‌ایران موجب افزایش اعتماد روستاییان به این بانک شده و خدمات آن درخور تحسین است.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران با توجه به خدمت‌رسانی در حوزه‌های ICT و روستایی آینده خوبی دارد و یکی از قوی‌‌ترین بانک‌ها خواهد شد.
عباسی تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها و تجهیزات پست‌بانک‌ایران در مناطق روستایی برای توسعه خدمات بانکی فراهم شود تا بتواند هم رقابت کرده و هم اعتماد عمومی را بیش از پیش به خود جلب نماید. درواقع اعتماد عمومی بهترین سرمایه ‌است که هم موجب هدایت منابع روستاییان به سمت این بانک شده و هم نیازهای بانکی آنها را تأمین می کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از دکتر شیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به جهت انتخاب علیرضا شجاعی به سمت مدیریت شعب استان به عنوان نیروی تحصیل کرده و مجرب و مردم‌دار گفت: قطعاً در کنار وی هستیم و برای توسعه پست بانک استان کمک خواهیم کرد.
الیاسی نیز در این نشست ضمن اشاره به قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شجاعی برحمایت استانداری از پست بانک استان تأکید کرد و افزود: این بانک، بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه  فناوری اطلاعات و حامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه شرکت‌های حوزه ICT، استارت‌ آپ‌ها و دانش بنیان‌ها و همچنین متولی توسعه و رونق اقتصاد روستا و خرده‌بانکداری در مناطق کم برخوردار است.
وی افزود: جایگاه فعلی پست بانک ایران بسیار مناسب است و وضعیت آن سودده شده و حتی بخشی از زیان انباشته سنوات گذشته را جبران کرده و ظرفیت‌های زیادی دارد. ساختار آن نیز برگرفته از الگوی پست‌بانک‌های بین‌المللی و موفق دنیا مثل آلمان، هلند و فرانسه است و خدمات مطلوبی ارائه می‌کند.
الیاسی گفت: پست‌بانک‌ایران بر اساس برنامه‌های عملیاتی و تدوین سند راهبردی، چشم انداز روشنی برای آینده خود ترسیم کرده و نیاز به حمایت بیشتری دارد. انتظار این است که استان چهارمحال و بختیاری پایلوت توسعه خدمات باشد و تمام توان‌مان را برای حمایت از روستاها بکار می‌گیریم. البته درخواست داریم که منابع دهیاری‌های استان به باجه‌های بانکی منتقل شود.
عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: شاخص و هدف اصلی تجهیزمنابع این بانک جهت پرداخت تسهیلات بیشتر به نیازمندان درقالب باجه‌ها بوده برای کمک به ایجاد اشتغال است. توسعه خدمات را بطورجدی دنبال می‌کنیم و توفیقات ارزنده‌ای حاصل شده است.
علیرضا واحدپور مدیر اموراستان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران در این نشست گفت: این بانک به عنوان بانک پیشگام در اقتصاد دیجیتال با بیش از ۶۵۰۰ باجه بانکی در روستاها، ظرفیت‌های خوبی برای خدمت رسانی دارد و رویکرد آن روستامحور است.
وی تصریح کرد: سیاست مدیران ارشد این بانک توسعه خدمات بانکی در روستاها به ویژه بانکداری الکترونیکی است و انتظار داریم که منابع دهیاری‌ها به باجه های روستایی استان منتقل شود تا بتواند به اقتصاد روستا کمک نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=5315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.