• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

خدمات متنوع غیرحضوری بانک مسکن

  • کد خبر : 21754
  • 01 شهریور 1400 - 15:12
خدمات متنوع غیرحضوری بانک مسکن

بانک مسکن باهدف رفاه مشتریان در شرایط فراگیری ویروس کرونا، خدمات بانکی متنوع و گسترده ای را به صورت غیرحضوری تدارک دیده است.

بانک مسکن باهدف رفاه مشتریان در شرایط فراگیری ویروس کرونا، خدمات بانکی متنوع و گسترده ای را به صورت غیرحضوری تدارک دیده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بانک مسکن طی مدت اخیر همزمان با اوج گیری فراگیری ویروس کرونا و افزایش احتمال سرایت پذیری این ویروس هنگام مراجعه به شعب بانکی برای دریافت خدمات، مسیرهای متفاوتی را جهت ارائه خدمات به مشتریان خود تعریف کرد. به این صورت که با برنامه ریزی های صورت گرفته در بانک مسکن، طی یکسال و نیم اخیر انجام بخش وسیعی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم شد. به این معناکه مشتریان این بانک توانستند بدون آنکه نیاز به مراجعه فیزیکی به بانک را داشته باشند و خود را در معرض احتمال ابتلا به ویروس کرونا قرار دهند، به صورت غیرحضوری و از بستر اینترنت خدمات بانکی خود را دریافت کنند. این خدمات از افتتاح حساب تا بخش های دیگر خدمات بانکی را دربر می گیرد.به عنوان مثال در صورتی که مشتری به شعبه بانک جهت استفاده از خدمات همراه بانک نیز مراجعه نکرده و درخواست نداده باشد نیز می تواند از خدمات این بخش استفاده کند.برای استفاده از خدمات این بخش، یک مسیر ساده تعریف شده است.سامانه همراه بانک، بانک مسکن دارای دو قسمت مجزا ( قسمت اصلی و پیشخوان) است، مشتریانی که فرم درخواست استفاده از خدمات همراه بانک را در محل شعبه پر نکرده باشند می توانند از قسمت پیشخوان همراه بانک استفاده کرده و با اضافه کردن کارت های خود (اعم از مسکن کارت و یا کارت های متصل به شبکه شتاب) در سامانه از سرویس های خرید شارژ و پرداخت قبوض استفاده کنند.در صورتی که مشتری دارای نام کاربری و کارت یا حساب فعال در سامانه باشد (پر کردن فرم درخواست خدمات موبایل بانک /اینترنت بانک و مشخص کردن کارت/حساب مورد نیاز جهت استفاده در سامانه مذکور در محل شعبه) می تواند از تمامی سرویس های موجود در این سامانه استفاده کند.علاوه بر این اگر هنگام افتتاح حساب و تکمیل فرم درخواست استفاده از همراه بانک توسط مشتری در صورتیکه کاربر متصدی درگاه مجازی، اقدام به تعریف مشتری و فعال سازی کارت/حساب ایشان در سامانه مدیریت درگاه های مجازی (vtms) کرده باشد، مشتری می تواند با مراجعه به سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir منوی خدمات الکترونیک – خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن همراه -سامانه همراه بانک – اقدام به بارگذاری فایل نصبی همراه بانک و نصب آن کرده و با دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید( در همان مسیر) می تواند از امکانات کامل این برنامه استفاده کند.در عین حال در صورتیکه مشتری از قبل دارای همراه بانک فعال بوده می تواند از طریق سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir منوی خدمات الکترونیک – خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن همراه -سامانه همراه بانک – اقدام به بارگزاری فایل نصبی همراه بانک و نصب آن کرده و با دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید( در همان مسیر) می تواند از امکانات کامل این برنامه استفاده کند.بانک مسکن علاوه بر این مسیرها خدمات متنوع دیگری نیز به صورت غیرحضوری برای مشتریان ارائه می دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.