• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

خدمات بانک مسکن در راستای پرداخت عوارض آزادراهی

  • کد خبر : 59971
  • 20 آذر 1401 - 14:07
خدمات بانک مسکن در راستای پرداخت عوارض آزادراهی

مشتریان بانک مسکن می‌توانند از طریق وبسایت این بانک به آدرس avarezi.bank-maskan.ir و همچنین درگاه‌های بانک شامل خودپرداز، کیوسک، موبایل بانک، اینترنت بانک، پایانه‌های فروشگاهی و … نسبت به ثبت نام برچسب و تیکت عوارض آزادراهی اقدام کنند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانک مسکن – هیبنا، با توجه به اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC) در بانک مسکن، فرآیند ثبت نام برچسب عوارض آزادراهی از طریق وبسایت الکترونیک عوارضی این بانک به آدرس avarezi.bank-maskan.ir وهمچنین باجه‌های مستقر در عوارضی تهران – پردیس، اهواز – بندرامام خمینی (ره) و قم – تهران و تمامی شعب بانک مسکن میسر است.

همچنین عملیات شارژ کیف پول متصل به برچسب الکترونیکی مشتریان نیز علاوه بر درگاه‌های ذکر شده از طریق تمامی درگاه‌های بانک مسکن شامل خودپرداز، کیوسک، موبایل بانک، اینترنت بانک و پایانه‌های فروشگاهی قابل انجام است.

گفتنی است، بانک مسکن همچون گذشته برای مشتریان سامانه ETC پیامک اطلاع رسانی لازم در خصوص تردد یا عملیات مالی (نتیجه پرداخت عوارض از محل کیف پول / کمبود موجودی/ شارژ برچسب/ تیکت و … ) ارسال می‌کند.

این درحالی است که در صورتی که خودروی عبوری شامل مشتریان بانک و سایر خودروها نسبت به واریز وجه تردد یا تکمیل شارژ خود اقدام نکنند، پیامک هشدار راهور برای صاحب خودرو ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است، در راستای تسهیل پرداخت عوارض آزادراهی، تمامی دارندگان خودرو پس از تردد در عوارضی‌های متصل به بانک مسکن، امکان تسویه تردد خود را علاوه بر درگاه‌های ذکر شده از طریق سایر برنامه‌های معتبر طرف قرارداد با سامانه طرح «آنی رو» دارند.

همچنین مشتریان بانک مسکن قادر به ثبت مغایرت تردد و یا ثبت جریمه اشتباه از طریق سامانه avarezi.bank-maskan.ir و یا اخذ راهنمایی از دایره خدمات مشتریان (۶۱۰۸۸-۰۲۱) و باجه‌های مستقر در محل عوارضی‌ها می‌باشند و در صورت اثبات جریمه نا به جا پس از بررسی لازم مبلغ جریمه به حساب برچسب مشتری واریز می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=59971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.