• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

حیدری: پرسپولیس بدون هنانوف آلومینیوم را می‌برد

  • کد خبر : 43279
  • 23 فروردین 1401 - 16:19
حیدری: پرسپولیس بدون هنانوف آلومینیوم را می‌برد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وحدت هنانوف در دیدار برابر آلومینیوم روز بدی داشت.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس امسال مشکلات زیادی را  تجربه کرد و بلاهای زیادی سر این تیم آوردند. الان  نمی‌شود عناصر دفاعی تیمی را از این باشگاه فراری بدهند و بعد تیم همان روند خوبش را ادامه بدهد. پرسپولیس هم شجاع خلیل‌زده، هم کنعانی‌زادگان و نوراللهی را از دست داد که این موضوع روی عملکرد تیم تاثیرگذاشته است. با جدایی این بازیکنان، پرسپولیس سعی کرده بازیکنان جدید جذب کند اما قطعا رسیدن به هماهنگی در خط دفاع نیازمند زمان است.

وی افزود: تیمی که هماهنگ بود به پنج قهرمانی رسید حالا چند بازیکنش جدا شده است اما کسی به این  موضوع اشاره  نمی‌کند. پرسپولیس اگر برابر آلومینیوم مساوی کرده، به خاطر این بود که مدافع تیم اشتباه فردی داشت و اگر آن اشتباه را مرتکب نمی‌شد، قطعا پرسپولیس شکست نمی‌خورد. وحدت هنانوف عملکرد خوبی در بازی برابر آلومینیوم نداشت و روز بدی را تجربه کرد. فراموش نکنید پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته شد و آقای گل‌محمدی نتوانست بازیکنان تاپ را جذب کند. ما بازیکنان با سطح ۱۰۰ و ۸۰ را از دست دادیم و بازیکنان جایگزین آن‌ها زمان نیاز دارند که جا بیفتند. در خط دفاع وقتی بازیکنی هماهنگ نباشد، قطعا سخت کار پیش می‌رود و رسیدن به هماهنگی هم نیازمند زمان است. از طرف دیگر پرسپولیس بازیکنان مصدومی هم‌چون وحید امیری، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر دارد و گل‌محمدی مجبور شد که تغییراتی ایجاد کند.

او درباره این که پرسپولیس در خط دفاع تغییرات زیادی ایجاد می‌کند هم گفت: شاید ما بگوییم چرا سیدجلال حسینی بازی نمی‌کند و یا چرا آن یکی بازیکن نیمکت‌نشین شد، اما ما کنار تیم نیستیم و نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم چرا فلان بازیکن بازی نکرده است؟ در این زمینه کادر فنی به خوبی تیم را زیر نظر دارد و همیشه سعی می‌کند بهترین نفرات را به میدان بفرستد. نمی‌دانم دلیل این همه تغییر چیست و قطعا  آقای گل‌محمدی بهتر می‌داند اما کاش هنانوف در بازی برابر آلومینیوم تعویض می‌شد. هنانوف بازیکن خوبی است و بی کیفیت نیست اما در دیدار برابر آلومینیوم روز بدی داشت. حتی اگر در بازی برابر آلومینیوم سید جلال حسینی هم نمی‌توانست به میدان برود کاش کمال کامیابی‌نیا به خط دفاع می‌رفت و رضا اسدی به عنوان هافبک دفاعی بازی می‌کرد. پرسپولیس اگر ۱۰ نفره و بدون هنانوف برابر آلومینیوم بازی می‌کرد قطعا این تیم را می‌برد و شکست نمی‌خورد.

او در ادامه درباره انتقادی که به خریدهای پرسپولیس می‌شود هم گفت: درنظر داشته باشید که پرسپولیس با پنجره بسته روبه‌رو بود و از طرف دیگر منابع مالی لازم را نداشت. شما اگر ۱۰۰۰ تومان پول داشته باشید نمی‌توانید ۵ هزار تومان خرج کنید. پرسپولیس در شرایطی در نقل‌وانتقالات فعالیت می‌کرد که منابع مالی لازم را نداشت. همین امر هم مشکلات زیادی را برای باشگاه ایجاد کرد. الان کادر فنی تحت فشار است اما فراموش نکنید نتایج این کادر فنی قابل دفاع است و نتایج خوبی گرفته است. این همان کادری است که تیم را به فینال آسیا برد و دو بار قهرمان لیگ شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=43279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.