• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حمید کوزه گرها به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی قزوین معارفه شد

  • کد خبر : 38630
  • 18 بهمن 1400 - 11:59
حمید کوزه گرها به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی قزوین معارفه شد

با حضور معاون بیمه ای و مدیر کل دفتر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، حمید کوزه گرها به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی قزوین معارفه شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون بیمه ای سازمان در مراسم معارفه مدیر کل جدید تأمین اجتماعی قزوین گفت: توسعه اجتماعی بدون عدالت اجتماعی مقدور نیست و عدالت اجتماعی بدون سازمان تامین اجتماعی بدست نمی آید.

مهرداد قریب افزود: مدیریت عامل سازمان به سه اصل عدالت، ایجاد اعتماد بین شرکای اجتماعی و ایجاد تحول اساسی از طریق همفکری با مجامع برون سازمانی تاکید دارد و معاونت بیمه ای سازمان نیز در این راستا تلاش می کند.

دکتر حمید کوزه گرها، مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان قزوین که پیش از این معاون تعهدات بیمه ای استان بود در این مراسم ابراز امیدواری کرد: پاسخگوی حسن اعتماد مدیر عامل باشیم و با همفکری مجموعه همکاران استان در مسیر افزایش تعداد بیمه شدگان و تعمیم پوشش بیمه ای با عنایت به سیاست های عالیه سازمانی موفق عمل کنیم.

محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان قزوین گفت: خرسندیم که فردی با خصوصیات مذهبی ارزنده و سرباز واقعی نظام و بومی استان بر سر کار آمده و ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان آمادگی کانون برای همکاری بیشتر با اداره کل را اعلام می کنیم.

محمدرضا قاریانپور، مدیر کل سابق تأمین اجتماعی قزوین برای مدیر کل جدید آرزوی سربلندی کرد.

گفتنی است،دکتر سید میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی حمید کوزه گرها را به عنوان مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین منصوب کرد. در این حکم آمده است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیر کل تأمین اجتماعی استان قزوین منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات تأمین اجتماعی در بخش بیمه‌ای به شرح ذیل همت گمارید:

– توسعه فرهنگ بیمه‌ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی بخشی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین اجتماعی

– برنامه‌ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بیمه شدگان جدید

– توجه ویژه به برنامه محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات بیمه‌ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان

– تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه بیمه‌ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین اجتماعی هوشمند

– توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی

– تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان کرمان با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی

– استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات

– تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به منظور صیانت از اموال و دارایی‌های بیمه‌شدگان

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38630

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.