• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
6

حمله سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به اشرف حکیمی

  • کد خبر : 68620
  • 12 اردیبهشت 1402 - 10:52
حمله سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به اشرف حکیمی

پاری‌سن‌ژرمن در ادامه هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از لوریان پذیرایی کرد. صدرنشینان لیگ یک فرانسه در این بازی خانگی با نتیجه عجیب سه بر یک شکست خوردند تا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با گالتیه کسب کنند. در دقیقه ۲۰ این بازی اشرف حکیمی، مدافع پاری‌سن‌ژرمن با کارت قرمز داور از […]

پاری‌سن‌ژرمن در ادامه هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی خود از لوریان پذیرایی کرد. صدرنشینان لیگ یک فرانسه در این بازی خانگی با نتیجه عجیب سه بر یک شکست خوردند تا نتیجه ناامیدکننده دیگری را با گالتیه کسب کنند.

در دقیقه ۲۰ این بازی اشرف حکیمی، مدافع پاری‌سن‌ژرمن با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد. او در ۲۰ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد تا تیمش در شرایط سختی قرار بگیرد و در نهایت بازنده بازی شود.

گالتیه در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از اشرف حکیمی پرداخت و گفت دلیلی نداشت که اینگونه آشفته شود: «به نظرم کارت زرد دوم و اخراجش بسیار احمقانه بود. در طول هفته هیچ نشانه‌ای که دلالت بر عصبانیت او کند، ندیدم.

گالتیه ادامه داد: طبیعی است که از این شکست بسیار ناراحت و ناامید باشیم و خیلی سریع آن را جبران کنیم. هنوز معلوم نیست که برای قهرمانی چند امتیاز دیگر باید کسب کنیم. فعلا تکلیف قهرمان مشخص نیست و باید به تلاش ادامه دهیم. به نظرم عملکرد ما در نیم‌فصل دوم متوسط بوده است. باید در بازی‌های پیش رو چه از نظر فردی و چه گروهی بسیار هوشمندانه ظاهر شویم؛ چرا که بازیکنان زیادی هستند که پایین‌تر از سطح کیفی خود بازی می‌کنند.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پایان گفت: باید به کار خود با قدرت ادامه دهیم و در دیدار بعدی برابر تروآ به پیروزی برسیم. ما از ابتدای لیگ صدرنشین بوده‌ایم و تا پایان باید این صدرنشینی را حفظ کنیم و قهرمان شویم. انگیزه زیادی برای قهرمانی در فصل جاری داریم.

پاری‌سن‌ژرمن با وجود شکست برابر لوریان با ۷۵ امتیاز و اختلاف هشت‌امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، المپیک مارسی، در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند که در صورت پیروزی مارسی این اختلاف به پنج امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.