• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حمایت گسترده بانک ملی ایران از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور

  • کد خبر : 69297
  • 21 اردیبهشت 1402 - 9:58
حمایت گسترده بانک ملی ایران از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که بانک ملی ایران در طول ایام برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان حامی و بانک عامل خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: بانک ملی ایران با تمام توان و به روزترین زیر ساخت های موجود بهترین خدمات بانکی را در این نمایشگاه به اهالی فرهنگ و کتاب ارائه می دهد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید مجتبی قدسی با بیان این مطلب که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور پرمخاطب ترین نمایشگاه کشور محسوب می شود، اظهارداشت: بانک ملی ایران با حمایت از بزرگترین رویداد فرهنگی در کشور تلاش می‌کند با تمام توان به علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی و ناشران کشور خدمات بانکی مطلوب و موثری را ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در چندین سالن، تمهیدات لازم برای استقرار و نصب پیشرفته ترین تجهیزات بانکی اندیشیده شده است .

وی با بیان اینکه بن کارت در طول برگزاری نمایشگاه از طریق الکترونیک ارایه خواهد شد، تصریح کرد: بانک ملی ایران با افتتاح حساب، صدور کارت های نقدی و هدیه، ثبت نام در سامانه بام، توزیع دستگاه های کارتخوان، نصب و ارائه خدمات دستگاه های خود پرداز، کش لس، خود دریافت و استقرار باجه های سیار، به صورت تمام وقت به اهالی فرهنگ و کتاب خدمات رسانی خواهد کرد.

قدسی با اشاره به این که اهالی حوزه کتاب از حضور و حمایت بانک ملی ایران در این نمایشگاه قدردانی کرده اند، تصریح کرد: این موضوع بیش از پیش وظیفه و مسئولیت بانک برای ارتقاء کیفیت خدمات به منظور رضایتمندی حداکثری مراجعان را در نمایشگاه دو چندان کرده است .

وی به شعار این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه که با شعار« آینده خواندنی است» برگزار می شود، بانک ملی ایران با حضوری پررنگ سعی دارد تا با بسیج امکانات، توانی مضاعف ، بهترین خدمات را با مدرن ترین تجهیزات به صورت تمام وقت به مراجعان و اهالی فرهنگ و کتاب ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.