• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

حمایت ویژه نظام بانکی از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

  • کد خبر : 9570
  • 01 اسفند 1399 - 9:23
حمایت ویژه نظام بانکی از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

مدیرعامل بانک ملی گفت: برای کمک رسانی به کسب و کارهای ضعیف، در دو مرحله بنا بر مصوبه هیات وزیران، مبالغ یک و دو میلیون تومان توسط بانک‌ها پرداخت شد.

محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا اظهار داشت: شبکه بانکی در دوران کرونا، تلاش خیلی چشم گیری داشت. در هفته ها و ماه های اول شیوع کرونا، بسیاری از همکاران بنده در شعب بانکی در حالت ارائه خدمت و سرویس به مردم بودند. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها تعطیل بودند.
به همین دلیل تعداد تلفات کرونایی شبکه بانکی تقریبا به اندازه شبکه بهداشت و درمان کشور هست. بنابراین شبکه بانکی در این شرایط پای کار بودند.
همچنین برای کمک رسانی به کسب و کارهای ضعیفی که تعطیل شده بودند و یا دستفروش بودند، در دو مرحله بنابر مصوبه هیات محترم وزیران، مبالغ یک و دو میلیون تومان را بانک ها پرداخت کردند.
حسین زاده در ادامه گفت: جدا از این، کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا طریق صنوف مربوطه به شعب بانکی معرفی شدند و شبکه بانکی برای تقویت آنها و مخصوصا کسب و کارهایی که به حفظ کارگرانشان اقدام کرده  بودند، تسهیلات پرداخت کردند و این روند همچنان ادامه دارد. همچنین در دوران کرونا اقساط بانکی استمهال شد و شبکه بانکی به بازپرداخت اقساط مهلت ویژه سه تا چهار ماهه داد و بعدا هم یک دوره تجدید شد، لذا هر کاری که شبکه بانکی از دستشان بر می آمد را انجام دادند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.