• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

حمایت مجلس از اقدامات و فعالیت های بانک توسعه تعاون

  • کد خبر : 46194
  • 02 خرداد 1401 - 13:57
حمایت مجلس از اقدامات و فعالیت های بانک توسعه تعاون

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دیدار با سرپرست بانک توسعه تعاون بر حمایت قوه مقننه از اقدامات و فعالیت های این بانک توسعه ای تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید احمد رسولی نژاد با بیان اینکه بانک توسعه تعاون یک بانک ویژه است، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بخش تعاون،دردولت های نهم و دهم تعداد تعاونی ها مخصوصا تعاونی های تولیدی ،خدماتی و توزیعی بیش از دوبرابر افزایش یافت.
وی با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۳۸۴ بخش تعاون در کشور مغفول مانده بود،گفت: با تشکیل بانک توسعه تعاون تقویت این بخش در اولویت قرار گرفت.
این نماینده مجلس تاکید کرد:یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، دولتمردان و بخش تعاون کشور موضوع «اشتغال» است. بانک توسعه تعاون اقدامات موثری در این بخش انجام داده است و می تواند بر توسعه فعالیت های اشتغال زای خود بیفزاید.
رسولی نژاد ادامه داد:در بخش تعاون اقدامات خوبی در گذشته انجام شده وامیدواریم با استقرار دولت جدید و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوان، فعال و جهادی و انقلابی و تغییر مدیریت در بانک توسعه تعاون این روند شدت بگیرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: کمیسیون امور اجتماعی مجلس به صورت مشخص با وزارت تعاون ، کار و رفاه در ارتباط است. تعامل بین این کمیسیون با وزارت تعاون و فراکسیون می تواند خیلی تاثیر گذار باشد. مجلس قطعا حامی بخش تعاون کشور است.
وی درباره موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون نیز تصریح کرد: دولت در قالب لایحه بودجه می تواند به این نیاز پاسخ دهد.مجلس نیز از موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون حمایت می کند.
رسولی نژاد درباره انتصاب مدیری جوان و از بدنه بانک توسعه تعاون نیز گفت:آقای شیخ حسینی را سال هاست که می شناسم.وی مراحل مدیریتی را به صورت پلکانی طی کرده است و شناخت و اشراف خوبی نسبت به بانک توسعه تعاون دارد. قطعا آینده درخشانی برای بانک توسعه تعاون با حضور این دست مدیران قابل تصور است . مجلس حامی مدیران جوان و توانمندی مثل شیخ حسینی است .

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.