• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

حمایت جدید و پایدار از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهر زازران

  • کد خبر : 50186
  • 29 تیر 1401 - 16:16
حمایت جدید و پایدار از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهر زازران

یدا…مومن زاده ، شهردار شهر زازران به مناسبت هفته شهرداری و دهیاری‌ها در یک نشست خبری ضمن قدردانی از تلاشهای رسانه ای اهم برنامه هی اینشهرداری را تشریج نمود.

 وی مشکلات ترافیکی در شهرهای جدید را یاد آور شد و گفت: در همین زمینه  طرح ترافیکی جامع شهر زازران توسط یکی از کارشناسان مجرب استان طراحی و جهت تایید به شواری ترافیک شهرستان  ارسال شده است .

شهردار زازران در خصوص وجود  مشکلاتی در طراحی و ساخت میدانی در ابتدای ورودی شهر زازران از سمت تیرانچی و کوشک ،خاطرنشان کرد :  در روز افتتاح جاده توسط دکتر جمالی نژاد ، معاون وزیر کشور ، ایشان قول مساعدت و همکاری جهت ساخت میدان را دادند ، ولی هم اکنون در  ساخت میدان به طور جدی دچار مشکل آزادسازی حریم توسط دهیاری تیرانچی و شهرداری کوشک هستیم و و بدلیل اینکه انتهای حریم شهرداری کوشک است مشکلاتی در این خصوص برای شهرداری زازران به وجود آمده  که با وجود پیگیری های زیاد تا کنون به نتیجه قطعی نرسیده است.

مومن زاده عدم پرداخت هزینه آزادسازی حریم میدان ورودی پل سید محمد قهدریجان به الغدیر توسط وزارت راه و شهرسازی را دلیل توقف کامل این پروژه دانست و افزود :  با وجود قول مساعدت برای پرداخت هزینه آزادسازی توسط اداره راه و شهرسازی در سال ۱۳۹۸ توسط وزیر وقت ، تاکنون این اقدام صورت نگرفته و حتی با توافقی که در سال گذشته با صاحب ملک مورد نظر صورت گرفت ، رقم توافق به طور قطع  در سال جدید بسیار بیشتر از سال گذشته خواهد بود و از این رو روند توقف پروژه هر روز ، بیشتر از روز قبل به ضرر ما خواهد بود و نیازمند حمایت جدی مردم ومسئولین شهرستان و استان به منظور اتمام هر چه این سریعتر پروژه است.

  وی ساخت ساختمانی با امکانات قابل توجه مانند فرهنگسرا ،سالن آمفی‌تئاتر  و…. برای شهرداری و شورای اسلامی شهر زازران را از موضوعات مهم دانست و تصریح کرد : طرح ها و تمامی اقدامات کارشناسی در این خصوص انجام شده و به زودی خبر خوبی به مردم خواهیم داد . 

وی در مباحث حمل و نقل عمومی و شهری از اختصاص یک خط جدید اتوبوس شهری از زازران به سمت سه راهی قائمیه خبر داد و افزود :  تمامی مراحل و اقدامات و مجوزات لازم جهت قرار گرفتن اتوبوس در این خط انجام گرفته ولی  بدلیل قیمت بالای اتوبوس و عدم توانایی شهرداری در خرید آن از بخش خصوصی در این راستا دعوت میکنیم و با آن نهایت همکاری و مساعدت لازم را نیز خواهیم داشت . 

شهردار زازران  *عبور و مرور کامیون های سنگین* در سطح شهر زازران را *ممنوع* دانست و ، عنوان کرد : عبور و مرور کلیه وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر ، طبق قانون و  نامه دادستان و همراهی قوه قضاییه و پلیس راهور  به طور کل ممنوع است  .

شهردار زازران از عقد قراردادی برای طراحی و ساخت تابلوی ورودی شهر از سمت جلال آباد  خبر داد . 

وی در خصوص جمع آوری سگ های بی سرپرست، که هم در سطح کلان و ملی و هم  در سطح شهر زازران به یک معزل تبدیل شده ، اظهارداشت : دردهه ۹۰ کشتن سگ های بی سرپرست توسط انجمن حمایت از حیوانات محکوم شد  و وزرات کشور در این خصوص بحث زنده گیری را مطرح نمود که برای شهرهای کوچک واقعا بسیار هزینه بر است از این رو کارگروه  شهرستانی در جمع آوری و زندگی گیری سگ های بی سرپرست تشکیل شد و محل  وزیر آباد برای نگهداری آنها انتخاب گردید .

وی در ادامه  تعامل و همکاری اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهر را  قابل تقدیر دانست.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.