• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

  • کد خبر : 6762
  • 19 دی 1399 - 13:18
حمایت بانک صادرات ایران از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت بانک صادرات ایران و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی، یکم تا ششم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با شعار «بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان» و به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی سال‌‌های گذشته به منظور تحقق مسئولیت‌ اجتماعی خود در حوزه کتاب و نشر و ادامه حمایت از این رویداد بزرگ فرهنگی، با تجهیز شبکه گسترده خدمات بانکداری الکترونیک از اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حمایت می‌کند.
در این نمایشگاه که برگزاری آن با افزایش میزان یارانه‌ اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) همراه است، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی می‌توانند از طریق سایت www.tehranbookfair.ir ثبت نام کرده و به صورت مجازی خرید کنند تا سفارش آنها از طریق پست ارسال شود.
همچنین امکان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از ۱۸ دی ماه برای دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی فراهم شده و متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت ‌نام به سایت www.ketab.ir مراجعه کنند.
میزان یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ٢٠٠ هزار تومان و برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها ٢۵٠ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
بانک صادرات ایران پیش از این در جهت ایفای مسئولیت‌ اجتماعی خود، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال‌های گذشته، از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری با خانه کتاب به حمایت از فعالیت‌های اهل قلم و پدید آورندگان آثار فرهنگی مبادرت ورزیده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.