• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور پررنگ هلدینگ خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

  • کد خبر : 58490
  • 28 آبان 1401 - 7:00
حضور پررنگ هلدینگ خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، از ۲۹ آبان ماه در تهران گشایش می یابد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این نمایشگاه تا چهارشنبه دوم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از شرکت های فعال و پیشرو در زمینه توسعه پایدار و صیانت از محیط زیست، با برنامه‌ریزی و تدارک گسترده در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

برگزاری پنل های تخصصی با “موضوع توسعه پایدار، چالش‌های زیست‌محیطی طرح‌ها”، “بازیابی فلرها”، ” مدیریت آب و پساب”، “مسئولیت اجتماعی و مطالبات جوامع محلی”، “مدیریت کربن” و “پایش بیولوژیک کارکنان”، یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

همچنین در کنار دیدارها و برنامه های متنوع دیگر، به منظور تداوم اقدامات مؤثر در عرصه صیانت از زیست بوم کشور و استفاده از اصول دانش بنیان در این زمینه، چهار تفاهمنامه همکاری بین شرکت های تابعه با “دانشگاه صنعتی شریف”، “دانشگاه علوم پزشکی شیراز” و ” اداره کل آب و فاضلاب استانهای خوزستان و ایلام” منعقد می شود.

علاقه مندان برای آشنایی بیشتر با برنامه ریزی ها و اقدامات راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در زمینه حفاظت از محیط زیست به غرفه این شرکت واقع در سالن ۵ نمایشگاه بین المللی تهران واقع در بزرگراه شهید چمران مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.