• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

حضور فولاد مبارکه در ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان

  • کد خبر : 40554
  • 08 اسفند 1400 - 22:31
حضور فولاد مبارکه در ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان

شرکت فولاد مبارکه با هدف تبادل نظر با صاحبان صنایع تاجیکستان در ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان حضور دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از جهان فولاد، ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از هفتم اسفندماه در شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز گردیده و تا دهم اسفندماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه شرکت‌های ایرانی به ارائه توانمندی‌های خود می‌پردازند و شرکت فولاد مبارکه نیز همراه با دیگر شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه حضور دارد.

توسعه و جذب بازار جدید در کشور تاجیکستان، مذاکره و گفت‌وگو با مقامات دولتی، تجار و بازرگانان و صاحبان صنایع این کشور ازجمله اهداف حضور فولاد مبارکه در این‌ نمایشگاه است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، وزیر صنعت، وزیر اقتصاد و رئیس اتاق بازرگانی کشور تاجیکستان و استاندار خراسان رضوی ازجمله بازدیدکنندگان غرفه فولاد مبارکه در ۲ روز ابتدایی برپایی این نمایشگاه بودند که تمایل خود برای همکاری با شرکت فولاد مبارکه در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های اقتصادی مشترک را اعلام کردند.

ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات با حضور ۵۵ شرکت فعال تولیدی، صنعتی و خدماتی برپا شده است؛ برگزاری این نمایشگاه نقطه قوتی در حمایت از تولید ملی کشورمان و اتصال به شبکه صادرات به کشورهای آسیای میانه محسوب می‌شود.

در مدت ۴ روز برپایی این نمایشگاه علاوه بر خراسان رضوی شرکت‌هایی از تهران، سمنان، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد و البرز به همراه یک شرکت از تاجیکستان حضور دارند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.