• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

حضور فعال پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

  • کد خبر : 69003
  • 18 اردیبهشت 1402 - 18:33
حضور فعال پست بانک ایران در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

پست بانک ایران در سومین سال متوالی به عنوان یکی از حامیان اصلی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ که طی روزهای ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود با برپایی غرفه، حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، غرفه بانک در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳، با حضور کارشناسان و متخصصین بانکی پاسخگوی سوالات در زمینه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان، امور اعتباری، بورس کالا و خدمات ارزی است.
بهزاد شیری مدیر عامل بانک به عنوان یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این رویداد انتخاب شده که بعد از ظهر روز ۱۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و همچنین فرهاد بهمنی دیگر عضو هیات مدیره بانک در روز اول نمایشگاه و پیش از مراسم افتتاحیه، در فروم حکمرانی در عصر دیجیتال در مورد نقش صندوق‌های سرمایه‌گذاری در توسعه کسب و کارها سخنرانی می کند
در حاشیه این نمایشگاه با حضور مدیرعامل بانک و اعضای هیات مدیره بانک، تفاهم نامه‌ای با صندوق توسعه فناوری های نوین امضا می‌شود و از سامانه اینترنت بانک جدید وکتاب ظرفیت‌ها و عملکرد پست بانک ایران برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان رونمایی خواهد شد.
همچنین نشستی برای پرسش و پاسخ با حضور اعضای هیات مدیره شرکت بانک برگزار و حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه بازار و علی دهقان سرپرست معاونت اداره کل تامین مالی طرح‌های نوآورانه در استیج پنل کار و زندگی در عصر دیجیتال با موضوعات تجربه تحولات دیجیتال و ذره بین فینتک برای حاضران سخنرانی خواهند کرد.
حضور علی دهقان به عنوان یکی از داوران نهایی اینوتکس پیچ در روز پایانی نمایشگاه و اعطای جوایز به سه برنده نهایی از دیگر برنامه‌های پست بانک ایران است.
همچنین حضور در جشنواره فینوتکس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی خدمات ارزی، آشنایی با ظرفیت‌های پست بانک ایران باری شرکت‌های دانش بنیان، آشنایی با اینترنت بانک جدید، با بورس کالا، خدمات ارزی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.
 اینوتکس در حالی دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و میزبان ۴۰۰ مشارکت کننده از زیست بوم نوآوری و فناوری کشور اعم از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد فناوری، پارک‌های علم و فناوری و برگزیدگان رویدادهای کارآفرینی است که به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود به بیش از ۲۰ هزار نفر بازدید کننده حضوری و آنلاین می‌پردازد.
همچنین توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌ها، تامین منابع مالى، مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است. 
 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.