• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

3

حضور فعال فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

  • کد خبر : 58627
  • 29 آبان 1401 - 17:11
حضور فعال فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

با حضور شرکت فولاد مبارکه و بیش از ۴۰ شرکت فعال در حوزه محیط زیست کشور، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کارهای محیط زیست و مشاغل سبز از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایراسین، غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سالن شماره ۵ این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از این غرفه است.

در این نمایشگاه توانمندی‌ها، دستاوردها و برنامه‌های دفتر محیط زیست شرکت فولاد مبارکه برای حفظ و رعایت مسائل زیست‌محیطی همزمان با فعالیت‌های تولیدی این شرکت برای بازدیدکنندگان ارائه شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق ملی محیط زیست، شهرداری تهران و با حمایت دولت سیزدهم از ۲۹ آبان‌ماه تا دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.
ارائه مدیریت بهره‌وری انرژی و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت بازیافت زباله و پسماند، مدیریت شهری، نظارت بر اجرای پروژه‌های زیست‌ محیطی کشور، حمل و نقل عمومی و بهینه‌سازی مصرف سوخت، راهکارهای جلوگیری از آلودگی هوا، مقابله با آلاینده‌ها و رعایت استانداردهای مسائل زیست‌محیطی در حوزه‌های مختلف، از مهم‌ترین محورهای برگزاری این نمایشگاه است.
همچنین اقدامات زیست‌محیطی صنایع مختلف کشور، حفظ منابع طبیعی، ارائه ساخت و سازهای سبز، مدیریت آب و فاضلاب و ارائه راهکارهای حفظ محیط زیست در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی از مهم‌ترین برنامه های برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی است.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین شرکت‌های خلاق و نوآور دانش‌بنیان و فعال در حوزه محیط زیست، آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.
شایان ذکر است بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با نقش‌آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری نوین، کسب و کارهای محیط زیست و مشاغل سبز با رویکرد محیط زیست مردم پایه و هوشمند و فناورانه از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.