• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حضور سازمان تامین اجتماعی در جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه

  • کد خبر : 27501
  • 28 مهر 1400 - 13:22
حضور سازمان تامین اجتماعی در جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: با رویکرد معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دارویی و افزایش فرصت‌های صادراتی و دیدار با صنعتگران و کارفرمایان کشور، سازمان تامین اجتماعی در جشنواره بین‌المللی فارمکس خاورمیانه حضور یافته است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه در راستای حمایت از تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی در جهت ارتقاء تجارت و افزایش فروش در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران طی روزهای ۲۷ لغایت ۲۹ مهر برگزار می‌شود.

جهانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه سه روزه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دو غرفه ۵ و ۴۳ با ارائه محصولات و خدمات فرهنگی ، بیمه ای و درمانی پاسخگوی نیاز مخاطبین و مراجعین است.

وی یاد آور شد: این سازمان در جهت نظام تعاملی، ارتباطی و هم افزایی و هم گرایی با شرکای اجتماعی به ویژه جامعه کارفرمایان صنعتگران، فرهیختگان و اساتید گام‌های مثبت و مطلوبی را برداشته است.

جهانی با بیان اینکه عنصر مهم در ایجاد و حفظ اعتماد در شرکای اجتماعی پاسخگویی مطلوب به خواسته ها و نیازهای این عزیزان است، خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاها و ایجاد غرفه ها باعث تقویت ارتباط چهره به چهره با قشر معزز صنعتگران و کارفرمایان می‌شود.

وی گفت: اهداء محصولات فرهنگی، بیمه‌ای و درمانی به بازدیدکنندگان در قالب کتاب، کتابچه، بروشور و لوحه های فشرده آموزشی برای پاسخگویی به سئوالات بیمه ای از اولویت‌های حضور در این نمایشگاه است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.