• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

حضور بیمه آسیا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

  • کد خبر : 31271
  • 09 آذر 1400 - 13:39
حضور بیمه آسیا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

بیمه آسیا در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورحضوری فعال دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، غرفه اختصاصی بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور در طول برگزاری نمایشگاه میزبان مدیران عامل شرکت های بیمه ای ،خبرنگاران حوزه بیمه رسانه های جمعی کشور،کارشناسان صنعت بیمه و دست اندرکاران حوزه سرمایه گذاری و فعالان اقتصادی خواهد بود.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور و در طول سال های برگزاری با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها و سازمان ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش های پیشرو اقتصادی کشور و نیز با حضور نخبگان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل شده است.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱)و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور، با مشارکت شرکت های داخلی و خارجی در جزیره کیش از ۸ تا۱۱آذر سال جاری به مدت چهار روز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.