• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

حضور بانک تجارت در نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام

  • کد خبر : 16028
  • 10 خرداد 1400 - 17:44
حضور بانک تجارت در نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام

بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی صنعت پتروشیمی درنخستین نمایشگاه توانمندسازی وحمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره )حضور پیدا کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ،آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره ) به منظور حمایت و تامین نیاز های شرکت‌های پتروشیمی با حضور شریفیان معاون مدیرعامل بانک در راهبری بازار و توسعه کسب و کار، مدیران شرکت های پتروشیمی و جمعی از مسئولان و مدیران این حوزه برگزار و بانک تجارت با برپایی غرفه، پذیرای مدیران شرکت های تخصصی پتروشیمی بود.

معاون مدیرعامل بانک تجارت با حضور دراین نمایشگاه در دیدار باتعدادی از مدیران عامل پتروشیمی در منطقه ماهشهر و بندر امام برحمایت بانک تجارت از شرکت های پتروشیمی تاکید کرد.

شریفیان همچنین در بازدید از شرکت های پتروشیمی با تاکید برتجربیات ارزشمند بانک تجارت در ارائه خدمات ارزی و ریالی و صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبارات اسنادی به شرکت‌های پتروشیمی افزود:این بانک آمادگی کامل برای به‌کارگیری توان و ظرفیت فنی و تخصصی مجموعه، برای گسترش پروژه‌های آتی پتروشیمی درشرکت های مستقر درماهشهر و بندر امام را دارد.

نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه ماهشهر و بندر امام خمینی( ره )با همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ماهشهر و با هدف تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی و حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی منطقه در حال برگزاری است و بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی صنعت پتروشیمی در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.